Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:47:12 GMT

دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی سال ۹۸ چقدر بود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۴۵۲۴

دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی سال ۹۸ چقدر بود؟

به گزارش خبرگزاری مهر، دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی - نیمه اول ١٣٩٨ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.

‌طرح آمارگیری از دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی از سال ١٣٦٥ به صورت شش‌ماهه در سطح استان تهران توسط مرکز آمار ایران اجرا می‌شود.

در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به دستمزد ساعتی نیروهای انسانی شاغل در طرح‌های عمرانی (١٠٩ مورد) با ارسال پرسشنامه‌ی مربوط از طریق رایانامه به تعدادی از پیمانکاری‌های نمونه‌ی مجری طرح‌های عمرانی در سطح استان تهران جمع ‏آوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در مرداد ماه سال ١٣٩٨ برای جمع‏ آوری اطلاعات مربوط به نیمه‌ی اول همان سال اجرا شده است.

در بین تمامی اقلام مورد آمارگیری، «کمک بندکش» با ٢٩.٥ درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «قالب ساز فلزی درجه یک» با ٠.٨ درصد، دارای کمترین افزایش در متوسط دستمزد ساعتی نسبت به دوره قبل بوده‌اند.

همچنین، مقایسه‌ی متوسط دستمزد ساعتی در این دوره با دوره‌ی مشابه سال قبل نشان می‌دهد که بیش‌ترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «راننده دامپر» با ٣٩.٢ درصد و کمترین افزایش دستمزد ساعتی مربوط به «بنای سنگ چین درجه‌ی دو» با ٣.٣ درصد بوده است.

کد خبر 4918585 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق و دستمزد دستمزد دستمزد کارگران طرح های عمرانی مرکز آمار ایران ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار تولید نفت بازار سرمایه بورس آزادسازی سهام عدالت سهام عدالت بورس تهران وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی دستمزد ساعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاوردهای قضائی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید کرد.

در این نمایشگاه که دارای ۱۸ غرفه بود، دستاوردهای قضائی استان هرمزگان در بخش‌های ادارات کل «پزشکی قانونی»، «زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی»، «بازرسی»، «ثبت اسناد و املاک» و «سازمان قضائی نیروهای مسلح»، معاونت‌های «مالی پشتیبانی»، «منابع انسانی و امور فرهنگی»، «اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم» و «آمار و فناوری اطلاعات»، «تعزیرات حکومتی»، «بنادر، گمرکات و اموال تملیکی»، «مقابله با قاچاق سوخت»، «حقوق عامه، حفظ حقوق بیت‌المال، ساماندهی پارکینگ‌ها و اقتصاد مقاومتی»، «مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه»، «مرکز حل اختلاف»، «دیوان عدالت اداری» و «حفاظت اطلاعات» و «روابط عمومی و ارتباطات»، به نمایش در آمد.

در جریان این نمایشگاه اعلام شد که از مجموع ۵۰ هزار فقره پرونده قابل سازش استان هرمزگان در سال گذشته، ۲۲ هزار مورد منتهی به صلح و سازش شده است.

همچنین در بخش مربوط به دستاوردهای اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان اعلام شد که بیش از ۹۰ درصد اراضی موقوفه، کل اراضی حریم دریا و بیش از ۹۰ درصد جزایر استان هرمزگان حدنگاری شده است.

در غرفه مربوط به دستاوردهای اداره کل زندان‌های استان هرمزگان نیز ضمن نمایش آثار تولیدشده توسط زندانیان این استان، اعلام شد که ۳۰ درصد ملاقات‌های زندانیان در استان هرمزگان به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

همچنین در بخش مربوط به فناوری اطلاعات این نمایشگاه، گزارشی از روند اجرای طرح جهادی خدمات الکترونیک قضائی در مناطق محروم استان هرمزگان به رئیس قوه قضائیه ارائه شد. در بخش دیگری از این نمایشگاه، عملکرد دادگستری استان هرمزگان در زمینه مبارزه با قاچاق در حوزه‌های کارت سوخت، مصرف‌کنندگان جز، مصرف‌کنندگان عمده و جایگاه‌های عرضه سوخت ارائه شد.

کد خبر 6095532

دیگر خبرها

  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • آمارگیری نیروی کار در استان اردبیل آغاز شد
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت