Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:15:45 GMT

از روی مبل تیم‌تان را در ورزشگاه تشویق کنید!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۴۶۷۶

از روی مبل تیم‌تان را در ورزشگاه تشویق کنید!

تیم‌های لیگ برتری می‌خواهند از برنامه‌ای استفاده کنند که امکان تشویق تیم‌ها از سوی هواداران‌شان را در منزل بدهد.

به گزارش مشرق، به نقل از دیلی میل، باشگاه‌های لیگ برتر با تلاش برای ایجاد جو تماشاگران برای مسابقات پشت درهای بسته، برنامه‌ای را به طرفداران خود ارائه می‌دهند که تشویق‌های مجازی  را از خانه خود به استادیوم های ورزشی زیر یک ثانیه ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال این هفته با یک شرکت فن‌آوری آلمانی مذاکره کرده‌اند و برنامه‌ای را تهیه کرده‌اند که چهار گزینه برای ایجاد صدا در زمین‌های خالی به هواداران ارائه می‌دهد.

این برنامه هم‌چنین به باشگاه‌ها امکان استفاده از سطح صدای مختلف برای هواداران داخلی و خارجی را می‌دهد که می‌تواند برخی از اعتراضات مربوط به رقابت‌های لیگ برتر را کاهش دهد و طبق آن تیم‌ها بتوانند از صدای هواداران خودی در ورزشگاه از راه دور بهره‌مند شوند. 

بیشتر بخوانید:

ادامه لغو مسابقات فوتبال بدون تعیین قهرمان

برنامه myapplause توسط دو باشگاه بوندسلیگایی مورد آزمایش قرار گرفته است تا در صورت بازگشت لیگ آلمان از آن استفاده شود.

در باشگاه‌ها استفاده از برنامه به صورت رایگان ارائه می‌شود و طرفداران احتمالاً مبلغ یک پوند برای بارگیری اولیه و بدون هزینه اضافی برای استفاده از آن هزینه می‌کنند.

از هواداران دسترسی به برنامه پرسیده می‌شود کدام بازی را می‌خواهند تماشا کنند و کدام تیم را پشتیبانی می‌کنند.

پس از شروع مسابقه، کاربران اگر بخواهند با این برنامه درگیر شوند - تشویق کردن، کف زدن، آواز خواندن و سوت زدن که تقریباً بلافاصله در ورزشگاه پخش می شود را انجام می‌دهند.

مسوول این برنامه عنوان کرد که این برنامه ظرفیت تأمین صدای یک میلیون هوادار با تاخیر در انتقال زیر یک دهم ثانیه را دارد.

به باشگاه‌ها این فرصت داده می‌شود که سطح صدای مختلفی را برای هواداران میزبان و مهمان در استادیوم‌ها ارائه کنند.

این فن‌آوری هم‌چنین باشگاه‌ها را قادر می‌کند صداهای مختلف را در مناطق مختلف ورزشگاه منتشر کنند.

این شرکت HAC-CARE هنوز محصول خود را به کل لیگ برتر نمی‌سپارد و آن‌ها امیدوار هستند که در درجه اول از بزرگ‌ترین باشگاه‌ها استفاده کنند. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس لیگ برتر انگلیس فوتبال باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود

به گزارش همشهری آنلاین محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدرهای پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.

کد خبر 847326 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران