Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتما برای شما هم پیش آمده که مهمان داشته اید و یک لحظه غفلت باعث شده که برنجتان بسوزد و بوی سوختگی کل برنجتان را بگیرد. در این موارد که معمولا فرصت دیگر برای پخت دوباره برنج نیست، همگی به دنبال راه کاری هستند تا بوی بد و سوختگی داخل برنج از بین برود. بر خلاف تصور همگان از بین بردن این بوی سوختگی خیلی هم آسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ما در بخش خانه داری نمکستان به شما آموزش میدهیم که چگونه با چند ترفند خیلی ساده بوی سوختگی را از برنج بگیرید. لطفا با ما همراه باشید و ادامه‌ی مطلب را مطالعه بفرمایید:


ترفند اول
میتوانید چند حبه قند را لا به لای برنج بگذارید تا بوی بد سوختگی برنج را بگیرد.

ترفند دوم
یک گلوله پبنه بردارید آن را آغشته به آب لیمو کنید، پنبه را داخل یک برگه‌ی دستمال کاغذی بکذارید و سپس آن را داخل قابلمه قرار دهید، بعد از چند دقیقه متوجه خواهید شد که بوی بد سوختگی به کل از بین رفته است.

ترفند سوم
یک دمکش روی قابلمه بگذرید و سپس چند تکه‌ی بزرگ نان را روی برنج بگذارید. نان موجود روی برنج بوی سوختگی برنج را کاملا از بین خواهد برد. موقع کشیدن برنج نان‌ها میتوانید بردارید.

ترفند چهارم
روش ساده‌ی دیگر برای از بین بردن بوی سوختگی برنج، استفاده از پیاز است. یک پیاز بزرگ را کاملا پوست بکنید و داخل قابلمه و لای برنج بگذارید. بعد از چند دقیقه پیاز تمام بوی سوختگی را به خود خواهد گرفت و بوی آن از بین خواهد رفت.

با استفاده از این ترفند‌های ساده شما میتوانید مهمانی تان را با خیال راحت بگذرانید و برنجتان را بکشید.           منبع:نمکستان

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برنج پارسی خبر سوختگی برنج بوی سوختگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب حریف دورتموند نشد. بسیاری اعتقاد داشتند پاریس می تواند در سیگنال ایدونا پارک حداقل یک مساوی بگیرد ولی در نهایت با یک گل بازنده شد و سه شنبه بعد در پارک دو پرنس باید این نتیجه را برگرداند. کار سختی است ولی پی اس جی در زمین خود قدرتی مضاعف خواهد داشت.

اریک دی‌مکو، اسطوره مارسی، در انتقاد از بازی پی اس جی به رادیو RMC گفت: «این نمونه یکی دیگر از بازی های ضعیف این فصل پی اس جی بود. تیم واقعا بد کار کرد و شایسته شکست بود.»

دی مکو ادامه داد: «بعضی ها انگار حافظه خود را از دست داده اند. پی اس جی از این دست بازی ها در فصل جاری زیاد داشته است. همه فریب پیروزی برابر بارسا را خوردند اما یادشان رفته که اخراج آرائوخو ورق را برگرداند و بعید بود در غیر این صورت پی اس جی به این مرحله برسد.»

دیگر خبرها

  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجاری گاز شهری در مراغه
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی