Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عموم وانقلاب شهرستان بندرلنگه گفت: حسب مراتب قضایی بدون مماشات و با حداکثر ظرفیت قانونی با صید ترال برخورد می شود و این نوع صیادی خط قرمز ماست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، تعدادی از صیادان بندرلنگه و بندرکنگ ظهر امروز جهت تقدیر و تشکر از اقدامات قاطع دستگاه قضایی در برخورد با صید ترال در آب های غرب هرمزگان با امید آزادی دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه در محل این دادسرا دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه در این دیدار، با اشاره مخرب بودن صید ترال، اظهار کرد: صید و صیادی فقط متعلق به این نسل نیست و ما باید نگاهمان به آیندگان باشد و دادستانی در این خصوص تکلیف قانونی دارد و به این حوزه ورود کرده است.

وی افزود: مبارزه با فساد سرلوحه دستگاه قضایی است و احیای عموم عامه از وظایف ما است.

دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه در بحث ترال با هیچ کس تعارف نداریم، اضافه کرد: باید قشر صیادی  نسبت به آثار  مخرب  ترال و زیان های زیست محیطی دریا آگاه سازی شوند.

امید آزادی با اشاره به تاکیدات مقامات ارشد دستگاه قضا و رئیس کل دادگستری هرمزگان در برخورد با صید ترال، گفت: حسب دستور و سلسله مراتب قضایی بدون مماشات و با حداکثر ظرفیت قانونی  با این نوع صید برخورد می شود و این نوع صیادی خط قرمز مااست.

در پایان سید شاکر موسوی مدیر عامل تعاونی صیادی مهاجرین بندرکنگ ، اظهار داشت: به نمایندگی از صیادان شهرستان بندرلنگه از اقدامات خوب و تاثیر گذار دستگاه قضا در احقاق حق عامه مردم علی اللخصوص جامعه صیادی تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: تقدیر صیادان بندرلنگه دستگاه قضایی شهرستان بندرلنگه دادستان عموم صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد