Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@07:09:43 GMT

تمدیدمهلت درخواست وام یک میلیونی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۵۳۴۸

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: بنا بر آخرین تصمیم وزیر تعاون، مهلت درخواست وام یک میلیون تومانی به مدت نامعلوم تمدید شد. ناطقان:  حسین میرزایی در گفت‌وگو با میزان درخصوص مهلت ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیمات محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مهلت ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی به مدت نامعلوم تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تا پیش از این متقاضیان وام یک میلیون تومانی تا پایان روز آینده مورخ ۱۸ اردیبهشت مهلت داشتند که نسبت به دریافت آن اقدام کنند، اما این مهلت تمدید شد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا بیان کرد: هر چهارشنبه لیست متقاضیان جدید به سازمان برنامه و بودجه و سپس به بانک مرکزی اعلام می‌شود و مبالغ پنجشنبه‌ی هر هفته واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل و کسب وکارها با دستور دولت اقدام به تعطیلی واحد‌های خود کردند که این موضوع باعث شد تا تعداد زیادی از کارگران، از کار بیکار شوند.

شیوع این ویروس ضرر بسیار زیادی به برخی صاحبان کسب وکار وارد کرد به طوریکه بسیاری از واحد‌های صنفی و تولیدی بازار فروش شب عید را از دست دادند.

در همین راستا دولت تصمیم گرفت به خانوارهای یارانه بگیر، وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی پرداخت کند.

باز پرداخت این وام به این شکل است که هر ماه مبلغ ۳۵ هزار تومان به مدت ۳۰ ماه از یارانه سرپرست خانوار کسر می‌شود.
منبع: تابناک برچسب ها: وام ، درخواست ، ناطقان ، تمدید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وام درخواست ناطقان تمدید وام یک میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی