Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رحمان هادی نژاد» گفت: در راستا همدلی و مواسات با نیازمندان، طرح اهدای لوازم خانگی برای کمک به نیازمندان توسط گروه های جهادی در زنجان اجرا می شود.

مسئول موسسه معبر آسمانی نور زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان، با شیوع ویروس کرونا اقشار مختلف مردم در قالب گروه های جهادی و تشکل های مردمی به کمک نیازمندان شتافتند در این میان موسسه معبر آسمانی نور هم تلاش کرده است تا با جمع آوری کمک های مردمی این اقلام را به دست مردم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحمان هادی نژاد از اجرای طرح لوازم خانگی برای کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: این طرح جهادی برای ترویج فرهنگ بخشندگی، ترویج روحیه‌ی جهادی، ترویج حس نوع‌دوستی، ایجاد روحیه‌ی نشاط در بین نیازمندان و توجه عموم شهروندان به مشکلات اقشار نیازمند جامعه در زنجان توسط موسسه معبر آسمانی اجرا می‌شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در این طرح لوازم‌خانگی مستعمل و لوازم‌خانگی غیرضروری شهروندان برای اهدا به نیازمندان جمع‌آوری می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مردم می توانند لوازم‌خانگی مانند فرش، کولر، پنکه، یخچال، اجاق‌گاز، بخاری گازی و لباسشویی و... را برای اهدا به نیازمندان در اختیار این موسسه قرار دهند، گفت: بعد از جمع‌آوری لوازم‌خانگی اهدایی خیرین، لوازم‌خانگی اهدایی موردبازسازی و نوسازی قرارگرفته و به‌صورت رایگان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

به گفته هادی نژاد خیرین می توانند برای شرکت در این اقدام خداپسندانه می‌توانند با شماره تماس 09192413185  تماس بگیرند و آدرس و اقلام اهدایی خود را اعلام کنند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات و همدلی اهدای لوازم خانگی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی