Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-09@10:06:12 GMT

اعلام شرایط استخدام در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۵۶۱۳

اعلام شرایط استخدام در آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: به عنوان یک مسؤول به تمام کسانی که متقاضی حرفه معلمی و ورود به آموزش و پرورش هستند، توصیه می‌کنم که باید شرایط لازم را دارا باشند.

به گزارش فارس، «علی الهیار ترکمن» معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در خصوص درخواست های متعدد مبنی بر «الزام به استخدام داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش»، اظهار کرد: امکان تکمیل ظرفیت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود 4800 سهمیه از آزمون قبلی مانده است، ادامه داد: آن میزان سهمیه‌ که استفاده نشده است، به سهمیه‌هایی که امسال دریافت می‌کنیم، اضافه می‌شود؛ کسانی که شرایط دارند باید در آن آزمون ما شرکت کنند و بعد از قبولی علمی، وارد مصاحبه و گزینش میشوند و آن افرادی که قبولی قطعی می‌شوند، از این سهمیه‌ها استفاده می‌کنند.

الهیار ترکمن در واکنش به این موضوع که برخی از کسانی که در مرحله مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته نشدند نسبت به اینکه چرا هنوز سهمیه باقیمانده وجود دارد و آنها را استخدام نکردند، گلایه‌مند هستند، گفت: این افراد قبول نشدند؛ به همه کسانی که متقاضی حرفه معلمی و ورود به آموزش و پرورش هستند به عنوان یک مسؤول توصیه می‌کنم که باید شرایط را داشته باشند و آموزش و پرورش بر اساس شرایط تصمیم‌گیری می‌کند.

وی تصریح کرد: شرایط هم نیازهای داخل مجموعه آموزش و پرورش است و در راستای حقوق دانش‌آموزان و به‌گزینی کسانی که می‌توانند حرفه معلمی را بپذیرند، اقدام می‌شود؛ قرار نیست آموزش و پرورش خودش را با شرایط جامعه تطبیق دهد بلکه شرایط آموزشی و پرورشی مورد نیاز، ملاک اصلی ورود نیرو به آموزش و پرورش است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش بیان کرد: تمام کسانی که متقاضی ورود به حرفه معلمی هستند باید از این شرایط آگاه باشند و تلاش بکنند این شرایط را کسب کنند؛ ضمن اینکه در تمام مراحل آزمون‌های ما موفق شوند.

وی تصریح کرد: تمام کسانی که موفق نهایی می‌شوند را جذب می‌کنیم و مجوزهایی که در یک سال استفاده نمی‌شود یعنی افراد دارای شرایط برای جذب آن نیست، به سال بعد اضافه می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/00339P

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آموزش و پرورش استخدام آموزش و پرورش حرفه معلمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد هاشمی مهر عصر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای اشتغال جامعه ایثارگری باید اقدامات اساسی انجام شود.

وی بیان داشت: ایثارگران معمولاً برای بحث اشتغال فرزندان خود مراجعه می‌کنند و دغدغه اشتغال فرزندان خود را دارند.

هاشمی تصریح کرد: در بخش درمان نیز قسمتی از مطالبات جامعه ایثارگری رفع شده است.

کد خبر 6100888

دیگر خبرها

  • ۴۶۵ داوطلب استخدامی آموزش و پرورش در بردسکن با هم رقابت می‌کنند 
  • ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان
  • سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود
  • استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است +جزئیات
  • کمبود معلم در مهر امسال چگونه جبران می‌شود؛ معلمان را به اضافه کار تشویق می‌کنیم!
  • تشویق معلمان به اضافه کار برای جبران کمبود معلم در مهر ۱۴۰۳
  • صحرایی: امسال ۱۰۰ هزار معلم جدید استخدام می‌شوند
  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود