Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:01:08 GMT

کرونا همچنان هست، آن را نادیده نگیرید

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۵۶۵۴

کرونا همچنان هست، آن را نادیده نگیرید

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: هشت نفر به فهرست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

او افزود: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ ۳۱۷ نفر شامل ۱۷۸ مرد و ۱۳۹ زن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: از هشت بیمار جدید، سه مورد در بوشهر، دو مورد در دشتستان، یک مورد در دیلم، یک مورد در گناوه و یک مورد در دشتی به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشمیری بیان کرد: سه بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر، خانم‌هایی ۵۶، ۵۴ و ۷ ساله هستند که هر سه در بیمارستان بستری هستند و دوره درمان خود را طی می‌کنند.

او عنوان کرد: یکی از دو بیمار جدید ساکن شهرستان دشتستان، آقایی ۲۵ ساله است که در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد و سابقه تماس با بیمار کرونایی نیز داشته است و دیگر بیمار نیز پسر نوجوانی ۱۳ ساله است که پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص شده و در مراقبت خانگی قرار دارد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: بیمار جدید ساکن شهرستان دیلم نیز خانمی ۷۱ ساله است که سابقه تماس با بیمار کرونایی دارد و در بیمارستان بستری است.

کشمیری بیان کرد: بیمار جدید شهرستان گناوه نیز خانمی ۲۱ ساله است که سابقه تماس با بیمار کرونایی دارد، و بیمار جدید شهرستان دشتی آقایی ۴۷ ساله است که هر دو در مرکز بیمار یابی شهرستان محل سکونتشان شناسایی‌شده‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند.

رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۱۷ نفر) تاکنون ۱۶۰ نفر بهبودیافته‌اند و ١٣٧ نفر نیز در منزل تحت مراقبت قرار دارند و ۹ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

کشمیری با قدردانی از همراهی مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی، عنوان کرد: توجه به دستورالعمل‌های رعایت فاصله اجتماعی، طلایی‌ترین کلید کنترل شیوع کرونا است و از مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌ دورهمی، جشن تولد وعروسی، ختم، خاکسپاری و هرگونه تجمع به جد خودداری کنند.

او تاکید کرد: بیماری کرونا از بین نرفته است، اگر افراد این بیماری را نادیده بگیرند بدون شک موجب مبتلای تعداد زیادی خواهد شد و قربانی خواهد گرفت، بنابراین همکار کرونا در قربانی کردن افراد بیشتری نباشیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: عامل تیراندازی و قتل شب گذشته در شهر کاشمر صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی در این شهر دستگیر شد.   حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده افزود: دیشب حدود ساعت ۲۲ مردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به تیراندازی و قتل مردی ۳۹ ساله در کاشمر کرد.   وی ادامه داد: صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی قاتل در شهر کاشمر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.   دادستان کاشمر گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه و علت این قتل آغاز شده است و پس از پایان تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.   جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر فرگ قلعه و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند