Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-09@02:20:14 GMT

کشف ظروف سفالی و سکه‌های عتیقه در نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۵۶۶۱

کشف ظروف سفالی و سکه‌های عتیقه در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی فردی که مبادرت به خرید و فروش اشیاء عتیقه و ظروف سفالی و سکه‌های قدیمی می‌کرد، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین دهقانپور با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در کار خرید و فروش غیرمجاز و نگهداری اشیای عتیقه فعالیت دارد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرمانده انتظامی نیشابور افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ طالقانی پس از بررسی خبر و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی پس از شناسایی محل موردنظر به این مکان اعزام که در بازرسی از آن تعدادی ظروف سفالی و سکه‌های قدیمی را کشف کردند. وی خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ظروف سفالی مربوط به دوره اسلامی و سکه‌ها نیز مربوطه به دوره‌های تیموری و ساسانیان است. دهقانپور تصریح کرد: اشیای کشف شده تحویل اداره میراث فرهنگی و یک نفر به مراجع قضایی معرفی شد. منبع: پلیس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیشابور کشف ظروف سفالی ظروف سفالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران مفقودی ارتفاعات نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: در پی اعلام مرکز EOC استان مبنی بر مفقودی ۵ شهروند خانم در ارتفاعات روستای بوژان، ۲ تیم از نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان شعبه به موقعیت اعزام شدند.
اسماعیل شاه‌بیگی افزود: ۵ خانم به همراه یک کودک که برای طبیعت‌گردی به ارتفاعات روستای بوژان رفته بودند به دلیل باران و طوفان از ادامه مسیر باز مانده و به دلیل تاریکی هوا مسیر برگشت را گم کرده بودند.
وی گفت: با تلاش نجاتگران شعبه طی ۳ ساعت عملیات جستجو موفق به نجات و برگرداندن ۵ خانم به منطقه امن شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • خرید اقساطی ماشین ظرفشویی از الوقسطی
  • نجات گردشگران مفقودی ارتفاعات نیشابور
  • پس از ساعت‌ها جست‌وجو گردشگران مفقوده شده خانم در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل