Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنود منصور نژاد رئیس مهندسی و فناوری ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: طی پارسال طراحی و ساخت تعدادی اقلام مهم و اساسی که کاربست آن‌ها منجر به جلوگیری از توقف فرآیند عملیات حفاری و خدمات فنی شرکت می‌شود، در تعامل با سازندگان و صنعتگران داخلی و بومی استان خوزستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تولید این قطعات تا پیش از این در انحصار چند شرکت خارجی بود، افزود: مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در این زمینه فعالیت‌های موثر و قابل توجهی انجام داده که حاصل آن بومی سازی ۶ هزار و ۹۲۳ قلم قطعات پرمصرف و حیاتی در صنعت حفاری است.

منصور نژاد اظهار داشت: در میان این قطعات که ورود آن‌ها به چرخه عملیات و عملکرد میدانی آن‌ها مورد تایید واحد‌های عملیاتی قرار گرفت قطعات مربوط به تجهیزات فوران گیر‌های دورانی مورد استفاده در عملیات حفاری با هوا است، همچنین طراحی و ساخت مجموع شافت و برنجی رزینگ لاین دستگاه حفاری ۵۳ فتح انجام شد.

رئیس مهندسی و فناوری ساخت شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: از دیگر موارد مهم در این ارتباط ساخت مجموعه سیستم جک هیدرولیک دستگاه حفاری دریایی مورب، استاپ رینگ تراولیگ بلاک و دیسک برک بالابرنده (drawworks) دکل‌های حفاری ۲۱ تا ۲۴ فتح و شیر ایمنی ۶ و ۵/۸ اینچ اداره ابزار درگردش حفاری است

این مقام مسئول با بیان اینکه استفاده از مجموعه قطعات و تجهیزات ساخت داخل در سال گذشته ۴۵۰ میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی در بر داشته است، افزود: برای امسال نیز فهرستی از اقلام و نیاز‌های تحهیزاتی اساسی با همکاری بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی شرکت شناسایی که با همیاری سازندگان و صنعتگران داخلی و شرکت‌های دانش بنیان برای اولین بار بومی سازی و ساخت داخل خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید قطعات حفاری دکل حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این سوخت غیرآلاینده است و می‌تواند جایگزین مازوت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی به گفته مسئولان این شرکت دانش بنیان، سوخت‌های جامدی که از این دستگاه خارج می شود، قابلیت اشتعال چندین برابری سوخت‌های سنگین را دارد.

دیگر خبرها

  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان