Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ از ابتدای اجرای رزمایش هم مواسات و همدلی در شهرستان تاکنون تعداد ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، توزیع شده و همچنان ادامه دارد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و دستور شروع رزمایش همدلی و کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا، تمامی گروه‌ها در سطح کشور به جنب و جوش فراوانی افتاده‌اند و در حال برنامه‌ریزی و کمک به مساکین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان گناباد نیز با محوریت امام جمعه، قرارگاه مواسات راه‌اندازی شده و با یک مدیریت واحد شاهد کمک به نیازمندان می‌باشیم.

کانون خادمیاران شهرستان گناباد نیز ذیل این قرارگاه اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام حجت نصیری؛ مسئول کانون خادمیاران رضوی گناباد در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: پس از فرمایش مقام معظم رهبری در کمترین زمان جهت اجرایی کردن فرمان رهبری برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفت.

وی ادامه داد: کانون خادمیاران رضوی ذیل قرارگاه مواسات شهرستان گناباد اقدامات خود را شروع کرد و در مرحله اول تعداد 1000 سبد معیشتی را در بین مساکین،نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد کرد.

مسئول کانون خادمیاران  رضوی گناباد تصریح کرد: در این سبد تمامی ارزاق یک خانواده قرار داده شده و ارزش هر سبد 350 هزار تومان می‌باشد و برای مرحله دوم 1000 سبد افطاری توزیع خواهیم کرد.

نصیری خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته توسط کانون خادمیاران رضوی 3 هزار سبد معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده و در این مرحله نیز این هزار سبد در 60 نقطه شهرستان گناباد توزیع خواهد شد.

گزارش/ توزیع غذای گرم، شیرینی و تهیه بسته‌های معیشتی برای همراهی با نوای "مواسات و کمک مومنانه" + فیلم و تصاویرتوزیع هزاران بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در آذربایجان‌غربی به‌روایت تصویر‌اجرای طرح « دستِ یار» در گلستان/ 12000 بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد

توزیع 6 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب؛ امام جمعه گناباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: از ابتدای اجرای رزمایش هم مواسات و همدلی در شهرستان تاکنون تعداد شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: به همت خیرین و آستان قدس رضوی تاکنون یک میلیارد و 100 میلیون تومان در رزمایش مواسات و همدلی توسط خیرین پرداخت و بین نیازمندان، محرومین و صدمه‌دیدگان کرونا توزیع شده است.

امام جمعه گناباد تصریح کرد: در برنامه دیگری که در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است بیش از 10 هزار نفر از نیازمندان افطار گشایی شده‌اند و قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 20 هزار پرس غذای گرم برای وعده‌های افطاری و سحری بین نیازمندان توزیع شود.

در زیر شاهد گفت‌وگوی امام جمعه گناباد با دوربین خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی در محل بسته بندی سبدهای معیشتی هستید:

گزارش از یاسرسالاری گناباد

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی کانون خادمیاران شهرستان گناباد بین نیازمندان توزیع شده امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وصل‌شدن آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق تحت تاثیر سیلاب استان خبر داد.

مهدی دوستی، امروز شنبه ۸ اردیبهشت با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متاثر ۷۲۰۰ نفر درگیر پیامدهای سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستاها بصورت موقت برطرف شده است.

وی ادامه داد: اکیپ های عملیاتی از مرکز استان و شهرهای همجوار در کنار اکیپ های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز بصورت مستمر تلاش نموده و با توجه به خرابی جاده های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستاها با مشکلاتی همراه شد که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستاها مرتفع گردید.

دوستی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب بصورت دقیق هستند تصریح کرد: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است که باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده بصورت ویژه اصلاح شود تا در تابستان مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشته باشیم.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی ادامه داد: حساس ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته است ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم بصورت جدی آسیب دیده است .

وی بیان کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تامین می گردد. لذا  اصلاح این خطوط قبل از  تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی