Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:28:17 GMT

احداث پارک محله‌ای و توسعه فضای سبز در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۶۱۹۴

احداث پارک محله‌ای و توسعه فضای سبز در اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرویز دغاغله سرپرست شهرداری منطقه ۴ اهواز گفت: این شهرداری تلاش می‌کند تا ضمن رفع فقر فضای سبز، منطقه را به نمایشگاهی از رنگ‌ها و نگاره‌ای سبز تبدیل کند که فضای سبز آن در کنار دیگر زیبایی هایش، چشم ساکنانش را نوازش دهد.

او بیان داشت: توجه به مناسب سازی محیط شهری در شهرداری منطقه تنها محدود به ایجاد معابر، پیاده راه‌ها و آسفالت نشده و براساس رسالت ذاتی خود، پروژه‌های موثر در مناسب سازی شهر از جمله احداث پارک‌های محله‌ای در اهم این اقدامات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دغاغله تصریح کرد: احداث پارک محله‌ای ۴۸ واحدی غدیر واقع در بهارستان که شامل جدولگذاری، پیاده رو و فضای سبز با مساحتی بالغ بر ۳ هزارو ۵۰۰ مترمربع آغاز شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای سبز خدمات شهری شورای شهر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز