Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان انتخاب دبیر این فدراسیون اظهار کرد: دبیر فدراسیون را به زودی انتخاب می‌کنیم. قصد داریم یک فرد معقول، فنی و دلسوز را به عنوان دبیر معرفی کنیم.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی درباره بلاتکلیفی پرتابگران کشورمان در اردوی بلاروس و حقوق مربی آنها، بیان کرد: به هر حال ۳ - ۴ مرتبه پرواز بلاروس به ایران لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی و شیری با اولین پرواز به کشورمان باز می‌گردند. سلامتی ورزشکاران برای ما مهم است. شیری و رسولی را با همکاری سفارت ایران در بلاروس به کشور بر می‌گردانیم. مربی بلاروسی خارج از قرارداد درخواست پول اضافه کرده است. طی مکاتبه با فدراسیون بلاروس اعلام کردیم که ۴۰۰ دلار این مربی را پرداخت می‌کنیم.

معتمدی فرافکنی می‌کند

مبینی درباره اظهارات معتمدی دبیر سابق فدراسیون دو و میدانی مبنی بر بی برنامگی و استفاده نکردن از نظرات سازمان تیم‌های ملی بیان کرد: معتمدی فرافکنی می‌کند. ما تقویم سالانه مسابقات ورزشی را اصلاح کردیم و به هیئت‌های استان‌ها دادیم تا نظر نهایی خود را در این باره بدهند. آن‌ها ۲ روز دیگر فرصت اظهار نظر دارند. بعد از اینکه نظرات هیئت‌ها جمع بندی شد تقویم مسابقات را تا پایان سال تدوین می‌کنیم و یک ماه بعد از اینکه کرونا ریشه کن شد اولین رویداد ورزشی را برگزار می‌کنیم. از زمان حضورم در فدراسیون دو و میدانی، جلسه سازمان تیم‌های ملی تشکیل نشده است تا از نظر اعضای این سازمان استفاده کنم. البته امروز نخستین جلسه شورای فنی با حضور صاحب نظران و مربیان دو و میدانی برگزار می‌شود.

مبینی درباره طرح سامانه ملی برای دو و میدانی کاران بیان کرد: طرح سامانه ملی را برای نخستین بار در دو و میدانی راه اندازی کردم و ورزشکاران، مربیان و داوران از هفته آینده در آن ثبت نام می‌کنند. ورزشکاران با ثبت نام در طرح سامانه ملی هویت دار می‌شوند و رزومه، عناوین و مقام های خود در بانک اطلاعاتی ثبت می‌کنند. فدراسیون جهانی دو و میدانی برای این طرح امتیاز قائل می‌شود. من این طرح را در فدراسیون تیراندازی هم راه اندازی کردم. مربیان و داوران مبلغی برای ثبت نام در این سامانه می‌پردازند که بعد از چند ماه به حساب هیئت‌های دو و میدانی واریز می‌کنیم. به نظرم حدود ۴ هزار نفر در این طرح شرکت می‌کنند. حدادی و ارزنده به عنوان نخستین ورزشکار در این طرح ثبت نام می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی مهدی مبینی فدراسیون دو و میدانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم

 به نقل از شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در سال نخست دوره ششم شورای اسلامی شهر قم، سیاست‌گذاری‌ها و اهداف تعیین شد و مطابق این سیاست‌ها در حال حرکتیم.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری قم متناسب با این سیاست‌ها تعیین می‌شود، افزود: در زمینه آتش‌نشانی و سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آتش‌نشانی که با جان شهروندان در ارتباط است، پیگیری‌های مطلوبی شده و فرایند‌ها در زمینه تسریع خدمات به شهروندان انجام شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم با تأکید بر اینکه کیفی سازی و ابنیه‌سازی فضای سبز در دستور کار این کمسیون قرار دارد، تصریح کرد: سیستم آبیاری و کاشت درختان مثمر در بوستان‌های سطح شهر در حال پیگیری است و بودجه لازم برای توسعه زیرساخت‌ها در بوستان‌ها مثل تقویت مجموعه‌های فرهنگی که فعالیت دارند، تعریف و پیش‌بینی‌شده است.

سبحانی ثابت با اشاره به اهمیت حراست از باغ‌های شهر قم ادامه داد: در راستای حفظ تمام باغ‌های سطح شهر درخواست تدوین شناسنامه داده شده است.

وی با بیان اینکه دفن شهیدان گمنام در بوستان‌های شهری بسیار اثرگذار بوده، اضافه کرد: به‌منظور حفظ هویت فرهنگی شهر در بوستان‌ها، پنج نقطه از سطح شهر شناسایی و شهیدان گمنام در این پنج نقطه دفن شدند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم با اشاره به پروژه نقاط آب‌گرفتگی در سطح شهر عنوان کرد: در ابتدا بیش از ۲۵ نقطه در هر منطقه شهر، درگیر معضل آب‌گرفتگی بودند که پس از شناسایی،۸۰ درصد از این نقاط رفع شد.

سبحانی ثابت معیشت مردم را از اهم موضوعات دانست و گفت: سیاست‌گذاری‌های خوبی در سازمان میادین و تره‌بار شهرداری قم در حال انجام است تا بتوانیم در بازار‌ها وارد شویم و در شکست نرخ قیمت‌ها تأثیرگذار باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد