Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:44:04 GMT

۹۴ درصد روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۶۳۵۸

۹۴ درصد روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار هستند

سردار اسماعیلی روز چهارشنبه با بیان اینکه پارسال ۷۶ روستا در استان گازرسانی شد، افزود: در مجموع هزار و ۳۱۲ روستای استان اردبیل دارای لوله‌کشی گاز است.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت ۲۹ شهر استان اردبیل و در مجموع بیش از ۹۸ درصد کل جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه گازرسانی به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی یکی از اولویت‌های این شرکت است گفت: سال گذشته با اتصال ۶۳  واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی به شبکه گاز طبیعی تعداد صنایع گازدار در استان اردبیل به هزار و ۴۴۴ واحد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر اساس گزارش شرکت ملی گاز ایران، استان اردبیل در کشور به لحاظ سرعت گازرسانی به روستاها در رتبه پنجم قرار دارد که این امر بیانگر تلاش فعالان این عرصه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه ۴۸۹ هزار و ۸۰۰ مشترک گاز در استان وجود دارد، اظهار داشت: پارسال بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید به تعداد مصرف‌کنندگان گاز در بخش‌های مختلف از جمله خانگی، تجاری و صنعتی افزوده شده است.

اسماعیلی افزود: پارسال هفت هزار و ۸۰۰ انشعاب جدید گاز در سطح استان ایجاد شده و مجموع انشعابات موجود به ۲۳۷ هزار و ۳۰۰ انشعاب رسیده است.

او با اشاره به اجرای ۲۲۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در اردبیل در سال گذشته گفت: شبکه گازرسانی استان در حال حاضر ۹ هزار و ۶۲۵  کیلومتر است.

وی از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز بیش از پیش این شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

برچسب‌ها شرکت گاز استان اردبیل گاز رسانی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان اردبیل گاز رسانی اردبیل شرکت گاز استان اردبیل گاز رسانی اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری

جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳ هزار و ۹۴۸ عدد علمک گاز جدید در چهارمحال و بختیاری نصب شد که از این تعداد هزار و ۸۶۵ علمک در شهر‌ها و دو هزار و ۸۳ علمک در روستا‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به صعب‌العبور بودن و دور دست بودن روستا‌های برای اجرای شبکه گازرسانی و سختی چندین برابری اجرای لوله گذاری در مسیر‌های ناهموار، سنگی و شیب‌دار ادامه داد: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته می‌شود و تعداد دیگری از روستا‌های این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد.

وی، تعداد علمک‌های نصب شده در سطح چهارمحال و بختیاری را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در سطح شهر‌ها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ مورد در سطح روستا‌ها نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است