Web Analytics Made Easy - Statcounter

به پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین "سیدعلیرضا ادیانی"؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و با تایید و موافقت فرماندهی معزز کل قوا، حجت الاسلام " علی اکبر صوفی" به عنوان جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی  در آیین معارفه ویدئو کنفرانسی با تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان، به تشریح حقوق مومنان نسبت به یکدیگر پرداخت و اظهار داشت: یکی از مختصات جامعه اسلامی؛ وجود فضای برابری و برادری در جامعه است و در چنین جامعه ای مومنان باید نسبت به رعایت حقوق یکدیگر التزام و اعتقاد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران تلاش بر عدالت، برابری و برادری است؛ بنابراین باید در چنین نظامی به طبقه محروم جامعه عشق ورزید و به آنان خدمت کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه خطاب به فرماندهان، معاونان و روسای این نیرو عنوان داشت: چنین رویکرد و فضایی که محور جامعه اسلامی و دینی است باید در سازمانی چون نیروی انتظامی نیز جاری وساری باشد بنابراین با رفتاری مومنانه، پدرانه و دلسوزانه نسبت به آحاد نیروها احساس مسئولیت کرده و تلاش کنیم که عدالت محور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: در نظام اسلامی هر فردی که مسئولیتی دارد نسبت به رعایت حقوق آحاد افراد به ویژه قشر پایین دست جامعه مسئول است و باید توجه و رسیدگی به این قشر را در اولویت قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب سردار "قاسم رضایی" به عنوان جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: پیشاپیش این انتصاب را محضر برادر ولایی و مومن سردار "رضایی" تبریک گفته و امیدوارم که وجود ایشان برای نیروی انتظامی منشأ خیر و برکت باشد؛ ایشان در زمان مسئولیت در مرزبانی خدمات شایسته ای داشتند به گونه ای که در فضای مرزبانی بوی جبهه و دوران دفاع مقدس به مشام می رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: نقش سردار "رضایی" در پیشرفت مرزبانی بی بدیل بود به گونه ای که در دوران فرماندهی این برادر عزیزمان در مرزبانی؛ روحیه معنوی و انقلابی تقویت شد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه با معرفی حجت الاسلام  " علی اکبر صوفی" به عنوان جانشین، گفت:ایشان پیش از این در کسوت رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی فعالیت داشتند و ان شاء الله در این مسئولیت جدید نیز منشا خیر و برکت باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به کارنامه درخشان حجت الاسلام "صوفی" در فرماندهی مرزبانی خاطر نشان کرد: این انتصاب بنا به پیشنهاد بنده و موافقت مقام معظم رهبری صورت گرفت و ان شاء الله روش و منش انقلابی و دینی وی منشا خیر و برکت برای سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و نیروی انتظامی باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: بنده در انتصابات به جد بر رویکرد " انقلابی" ،  "جوان گرایی" و " شایسته سالاری" اعتقاد و التزام دارم  و ان شاء الله تلاش همه ما در مسیر تحقق پلیس در تراز نظام و انقلاب اسلامی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارکرد های مدیریت جهادی مطرح کرد: در نظام اسلامی کار نشدنی وجود ندارد و با مدیریت جهادی و انقلابی می توان از موانع عبور کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به نقش روحانیت در تحقق اهداف نظام اسلامی عنوان کرد: امروز نظام رسانه ای معاند علیه جامعه روحانیت تلاش می کند ولی بداند که راه به جایی نخواهد برد؛ جامعه ما هرگز به اندازه امروز نیازمند ترویج معارف دینی، انقلابی و ایفای نقش روحانیت نبوده است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه و نیروی انتظامی تصریح کرد: همه نیروهای پلیس باید مجهز به علم قرآنی باشند و با قرآن مانوس و همدم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات شایسته حجت الاسلام "یوسف پور"، حجت الاسلام "شهیدی " را نیز به عنوان رئیس عقیدتی ستاد ناجا معرفی کرد و گفت: ستاد نیروی انتظامی باید در مجهز بودن به فضای دینی، قرآنی و انقلابی سرآمد سایر اماکن و بخش های نیروی انتظامی باشد و انتظار است همه معاونان و روسا، حجت الاسلام "شهیدی" را در راستای تحقق انتظارات ما ،حمایت و همراهی کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم دکتر "حسین وزیری" نیز به عنوان مشاور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا معرفی شد.

شایان ذکر است مراسم تودیع و معارفه با حضور سردار "قاسم رضایی"؛ جانشین فرمانده ناجا، برخی مسئولان ناجا، فرماندهی مرزبانی، یگان ویژه و ... به صورت ویدئو کنفرانس با حضور روسای عقیدتی سیاسی رده های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان ها برگزار شد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام ادیانی عقیدتی سیاسی ناجا رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا حجت الاسلام والمسلمین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی  از برگزاری ۱۵ ویژه برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با مشارکت آموژش و پرورش برگزار می‌شود.

سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه هم در این نشست گفت:  هدف از اجرای برنامه‌های عقیدتی ترویج معارف اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی و گسترش روحیه جهادی است که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود که بخشی از آن با مشارکت آموژش و پرورش خواهد بود.

توصیه‌های ایمنی سرپرست سازمان آتش نشانی نیشابور درباره استخر‌های کشاورزی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با نزدیک شدن فصل گرما افراد زیادی به سمت ورزش شنا به خصوص در سد‌ها و استخر‌های رو باز روی می‌آورند که در برخی موارد شنا کردن در این مکان‌ها به قیمت جان این افراد تمام می‌شود.

ابوالفضل اسدی با تاکید بر اینکه کشاورزان و مالکان استخر‌های ذخیره آب برای جلوگیری از حوادث دردناک در این استخر‌ها باید ایمن سازی لازم را انجام دهند گفت: فنس‌کشی اطراف استخر به طوری که پایین فنس داخل بتن باشد و نفوذ به داخل استخر را غیر ممکن کند، اجرای سیم خاردار غیرقابل نفوذ در بالای فنس، تعبیه حداقل چهار طناب در چهار گوشه استخر و وجود تیوپ در داخل استخر از اقدام‌های مهمی است که باید مالکان اجرا کنند.

برگزاری آیین گرامیداشت روز شورا در کدکن

همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز ملی گرامیداشت شورا‌ها، در اقدامی متفاوت و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کدکن مراسم گرامیداشت روز ملی شورا‌ها با حضور اعضای شورا‌های اسلامی در دوره‌های گذشته و فعلی در محل دفتر شورای اسلامی شهر کدکن برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور اعضای شورا‌های اسلامی شهر در دوره‌های اول تا ششم و جمعی از اعضای شورای اداری بخش کدکن همراه بود، با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات اعضای شورا‌های اسلامی شهر کدکن تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم و در آستانه یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر و به جهت بزرگداشت این قشر زحمتکش، از زحمات پرسنل شهرداری کدکن با اهدای گل و لوح سپاس نیز تقدیر و تشکر شد

 

 

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند