Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ویژه نظارت بر فعالیت‌های مقابله با کرونای شورای شهر تهران گفت: هدف از درخواست مدیریت شهری برای اعلام آمار فوتی‌های کرونایی مربوط به تهران از بعد بازدارندگی آن برای مردم است.

زهرا صدراعظم نوری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با همراهی مدیریت شهری با وزارت بهداشت از زمان اعلام شیوع ویروس کرونا در پایتخت اظهار کرد: شهرداری تهران و شورای شهر از آغاز بحران کووید-19 همراهی خوبی با وزارت بهداشت در اجرای پروتکل‌ها داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول ملزم هستند تا در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا از وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا به‌عنوان متولی رسیدگی به این امر تبعیت کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با درخواست مدیریت شهری به‌منظور ارائه آمار تفکیک‌شده کرونایی در تهران نیز گفت: با توجه به این‌که پایتخت به‌دلیل جمعیت بالا، سهم قابل توجهی را در فوتی‌های ناشی از کرونا ویروس دارد مدیریت شهری خواستار ارائه اطلاعات تفکیک شده برای شهر تهران است.

صدراعظم نوری تصریح کرد: هدف از درخواست مدیریت شهری برای اعلام آمار مربوط به تهران از بعد بازدارندگی آن برای مردم است تا با اطلاع از آن به‌راحتی در فضاهای عمومی حضور پیدا نکرده و از سفرهای درون شهری غیرضروری پرهیز کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که مسئولیت اعلام علت متوفیان با وزارت بهداشت است، عنوان کرد: ما به هیچ عنوان به این موضوع ورود پیدا نکرده و در تلاش هستیم تا در این شرایط مسائل به چالش کشیده نشود.

رئیس کمیته ویژه نظارت بر فعالیت‌های مقابله با کرونای شورای شهر تهران در پایان با بیان این‌که همه عزیزان در وزارت بهداشت و به‌ویژه ستاد ملی مقابله با کرونا و کادر درمانی در جریان شیوع کرونا زحمات زیادی را متحمل شده‌ و برای حفظ سلامت جامعه در تلاش هستند، اظهار کرد: همه باید در کنار هم کمک کنیم تا مدیریت این شرایط بحرانی در جوی آرام، دوستانه و به دور از هرگونه فشار انجام شده و مردم کمتر دچار فشار و اضطراب شوند.

انتهای پیام/ 4105

منبع: آنا

کلیدواژه: عضو شورای شهر تهران زهرا صدراعظم نوری آمار فوتی های کرونایی مقابله با کرونا وزارت بهداشت مدیریت شهری شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش قدس آنلاین، مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، گفت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۴.۰۸۴ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که این مبالغ نشان دهنده رشد تسهیلات ازدواج به میزان ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در ادامه تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۱.۵۵۴ همت تسهیلات قرض الحسنه فرزند به متقاضیان پرداخت شده است که نشان دهنده ۲۳ درصد رشد بابت تسهیلات فرزندآوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال ۱۴۰۱ تا تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، تعداد ۵۰۰ هزار و ۵۵۶ نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد، ۴۴۱ هزار و ۷۶۷ نفر به مبلغ ۳۳.۴ همت تسهیلات دریافت کرده اند.

صحابی با اشاره به آمار وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی تا تاریخ ۰۹/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ تعداد ۱.۳۳۰.۷۹۵ نفر متقاضی جهت اخذ تسهیلات مزبور به بانک‌های عامل مراجعه کردند که از این تعداد، ۴۶۱.۴۴۲ نفر (در حدود ۳۵ درصد) بنا به دلایل درج شده در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک موردنیاز، نداشتن وثایق قابل‌قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و....، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف می‌باشند.

براین اساس، حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۶۹،۳۵۳ نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۷۹۳،۷۳۲ نفر (در حدود ۹۱ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۴‏‏‏‏‏‏/۲۶۶ هزار میلیارد تومان شدند.‏‏

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد