Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:08:47 GMT

توزیع 18 هزار سبد غذایی در بین نیازمندان در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۶۹۳۱

توزیع 18 هزار سبد غذایی در بین نیازمندان در استان ایلام

امام جمعه استان ایلام گفت: با توجه به راه اندازی پویش« امید و همدلی» در استان ایلام بیش از 18 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان استان ایلام توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام حجت الاسلام اله نور کریمی تبار امام جمعه استان ایلام در نشست رسانه‌ای پویش امید و همدلی گفت: خدا را شاکریم که در استان و کل کشور برای اولین بار پویش امید و همدلی راه اندازی شد و یک هفته بعد با تایید رهبر انقلاب دستور داده شد تا سراسر کشور این پویش را راه اندازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا سپاه هم ورود کرد و رزمایش کمک مومنانه را ادامه دادند، در استان ایلام با سپاه به توافق رسیدیم شماره کارت به اسم سپاه باشد و خروجی به نام نیازمندان با عنوان امید و همدلی و رزمایش کمک مومنانه انجام گیرد. 

امام جمعه استان ایلام بیان داشت: شاید اولین بار است که بدین شکل مجموعه‌ها با هر گرایش سیاسی در کنار هم برای مردم تلاش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: الحمدلله صدها میلیون واریز و این بودجه برای مردم هزینه شد. این مبالغی که واریز شده شفاف و بدون هدر رفت برای نیازمندان هزینه شده است.

کریمی تبار افزود: جامعه هدف ما کسانی بودند که تا کنون تحت پوشش هیچ ارگانی نبودند و مبنا این بود ما به سراغ این افراد برویم مبادا کرامت کسی زیر سوال برود.

وی اظهار داشت: از لیستی که اخیرا دریافت کردیم ۴۰۰ مورد تحت پوشش کمیته امداد بودند اما این لیست غربال شد چرا که کمیته امداد خودش به این افراد کمک می‌کند و هزینه پویش تنها برای افراد نیازمندی است که تحت حمایت هیچ ارگانی نباشند.

این مقام مسوول در ادامه گفت: موازات با این پویش از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، که در این راستا بخاطر محرومیت استان ده هزار بسته مازاد بر سهمیه و چیزی در حدود ۱۷ هزار سبد غذایی بود دریافت کردیم. 

وی گفت: تا شب میلاد امام حسن(ع) این ۱۷ هزار سبد غذایی سر سفره نیازمندان باشد که به محض تکمیل این سبد توزیع می‌شود.

آیت الله کریمی تبار تصریح کرد: مطابق درخواست ما از بنیاد علوی هزار بسته غذایی برای نیازمندان استان ایلام دریافت کردیم و در کل ۱۸ هزار سبد غذایی در آینده نزدیک در استان توزیع می‌شود و تا زمانی که پرونده کرونا بسته نشود پویش امید و همدلی در استان ایلام جاری است.

انتهای پیام/۹۸۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب ایلام کمیته امداد رزمایش استان ایلام هزار سبد غذایی امید و همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)

ایسنا/ایلام مردم شهر ایلام، همزمان با سالروز شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)، با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام، اقشار مختلف مردم  حضور داشتند.

مداحان اهل‌بیت(ع) در سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع)، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کردند.

این مراسم در خیابان طالقانی مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام