Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سلیمی در تشریح این فعالیت‌ها گفت: پروژه افزایش آگاهی شهروندان ایرانی و افغانی نسبت به راه‌های پیشگیری از گسترش کرونا که پروپوزال آن از سوی کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو تهیه و به دفتر سازمان بهداشت جهانی در تهران ارسال شده از سوی این دانشگاه پیگیری شده است.

وی در ادامه افزود: اجرای طرح پژوهشی توصیف، طبقه‌بندی و بازنمایی دانش پژوهش‌های حوزه ویروس کرونا با هدف تسریع دسترسی و ایجاد منبع مناسب برای تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز از طرح‌های پژوهشی بوده که در این دانشگاه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی به سایر اقدامات این دانشگاه در حوزه فعالیت‌های پژوهشی انجام گرفته اشاره کرد و گفت: اختصاص یک شماره از مجلات معتبر علمی دانشگاه به مطالب مربوط به بحران کرونا، تدوین و انتشار کتابی مرتبط با شیوع ویروس کرونا توسط انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، طرح‌های پژوهشی در حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی، اجرای طرح پژوهشی دانشکده حقوق این دانشگاه در خصوص راهکارهای جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تحریم‌های امریکا در مواجهه با کرونا از دیگر اقدامات این دانشگاه است.

به گفته رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، اجرای طرح پژوهشی موسسه آموزش عالی بیمه اکو، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با فرآیندهای راه‌اندازی کسب و کار در این دوره، تولید محتوای تصویری در خصوص مشاوره‌های روان‌شناسی وحمایت از واحدهای نوآور و دانش‌بنیان آسیب دیده از کرونا از دیگر اقدامات دانشگاه علامه طباطبایی در رویارویی با بحران ویروس کرونا به شمار می‌رود

کد خبر 4918750 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سلیمی دانشگاه علامه طباطبایی طرح های پژوهشی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه تهران مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های ایران دانشگاه پیام نور سازمان سنجش منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشستی با حضور آفرین امامی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان و مصطفی ده‌پهلوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و مرمتی منعقد شد.

از اهداف این تفاهم‌نامه بهره گیری متقابل طرفین از منابع اطلاعاتی، اسناد، ظرفیت‌ها و فرصت‌های پژوهشی، مطالعاتی، تخصصی و انتشار گزارش اقدامات انجام شده در حوزه‌های مشترک و مورد توافق همکاری خواهند بود.

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین نسبت به انجام همکاری‌های نظام‌مند مشترک آموزش، مشاوره، مطالعه، مستندنگاری، پژوهش، ساماندهی و اقدامات حفاظت و مرمت، مربوطه به آن مجموعه، اقدام خواهند کرد.

کد خبر 6097455 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • راهکارهای سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری