Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@12:30:41 GMT

فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در پایتخت بلامانع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۲۲۷

فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه در پایتخت بلامانع شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام کرد که از فردا فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: برابر مصوبات ستادملی مقابله با کرونا، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از فردا فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:‌این آرایشگاه‌ها باید به سامانه وزارت بهداشت مراجعه کرده و حتما کد مخصوص فعالیت را دریافت کرده و بر روی در ورودی واحد صنفی خود نصب کنند.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت، این مصوبه تنها در مورد آرایشگاه‌ها بوده و در حال حاضر فعالیت دیگر مشاغل پرریسک که قبلا ممنوعیت آن اعلام شده بود پابرجا خواهد بود و پلیس برابر مصوبات ستادمقابله با کرونا با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات انجام گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

سرهنگ قلی پور گفت: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افزود: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • رازهای خوش تیپی مردان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران