Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ بسته بهداشتی و معیشتی بین کارگران نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

حشمت‌الله ظفریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در کارخانجات برای دفاع از کارگران بر سر کار و یا خسارت‌ دیدگان این ویروس اقداماتی برنامه‌ریزی شد که به مرور زمان با کمک واحدهای تولیدی و کارخانجات استان و همچنین به همت مدیرکل تعاون کار و صنعت معدن تجارت اجرایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4000 بسته معیشتی و بهداشتی توسط هلال احمر چهارمحال و بختیاری توزیع شد74 هزار بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شودگزارش| همدلی مومنانه به دورافتاده‌ترین روستاها خراسان رضوی رسید / توزیع 6 هزار بسته معیشتی ‌بین نیازمندان + فیلم

وی ادامه داد: با همکاری خانه صنعت  700 بسته مواد بهداشتی از قبیل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش از واحدهای تولیدی تهیه شد و در بین کارگران شهرستان لردگان توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: 80 بسته شیرینی و شکلات همراه با مواد ضد عفونی کننده و 50 بسته معیشتی به همت واحدهای تولیدی و کارخانجات استان تهیه و در میدان امام حسین(ع) و میدان چهارمحال در بین کارگران ساختمانی و کارگران آسیب دیده از کرونا ویروس توزیع شد.

وی پیگیری مجوز تردد مدیران کارخانجات غیربومی استان از ادارات مربوطه را یکی دیگر از کارهای این مجموعه دانست و گفت: ملزومات ویژه گندزدایی و تجهیزات موتوری به همت گردان جنگ نوین تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) و شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی به منظور ضدعفونی‌کردن مبادی ورودی کارخانه‌های صنعتی تهیه  و این فعالیت در طول فرودین ماه انجام شد.

ظفریان افزود: همچنین تونل ضدعفونی کننده خودرو با پشتیبانی واحد ماشین سازی سورکی به جهت استفاده در ورودی پلیس راه شهرکرد ویژه ضدعفونی کردن ماشین‌های سبک و سنگین ساخته شد.

وی به پیگیری دریافت حواله هزار  الکل اتانول از کارخانه خرمشهر را یکی دیگر از فعالیت‌های این مجموعه دانست و گفت: الکل تهیه شده در اختیار خانه صنعت قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان افزود: در طول دو ماه گذشته با همکاری خانه صنعت بسته‌‌های بهداشتی الکل و ماده ضدعفونی کننده تهیه و به صورت روزانه بین کارگران کارخانه‌جات استان شد و همچنین 5 جهیزیه با اقلام ضروری از جمله؛ فرش، گاز، لباسشویی، جاروبرقی و غیره برای خانواده‌های کارگران مراکز تولید به همت قرارگاه محرومیت زدایی سیدالشهدا تهیه و توزیع شد.

ظفریان اظهار کرد: موج دوم رزمایش مواسات و همدلی در حال پیگیری است که از این رو 50 بسته معیشتی ویژه کارگران آسیب دیده از کرونا ویروس در حال تهیه است که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان بین کارگران توزیع خواهد شد.

وی در پایان به آخرین کار مجموعه بسیج کارگری و کارخانجات در راستای ایجاد امید و امید بخشی در میان کارگران اشاره کرد و گفت: برنامه تجلیل از کارگران به منظور تقویت روحیه کارگری و در راستایی تحقق شعار سال در کارخانجات استان برگزار شد.

انتهای پیام/7540/ی

R7540/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری بسیج کارگری بین کارگران بسته معیشتی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال

معاون آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اردوگاه شهید چمران در چمعالی استان پس از ۱۸ سال تعیین تکلیف شد و فاز یک آن تا پایان تابستان بهره‌برداری خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، امین سلیمانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: در اوایل دولت سیزدهم با مسائل مختلفی از جمله کرونا، افت تحصیلی، چالش فضاهای فیزیکی مدارس و چالش حضور در مدارس به‌واسطه کرونا، روبرو بودیم، لازم بود در این زمینه کارهای زیادی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اتفاق‌هایی که در استان صورت گرفت، انتخاب 2 معلم از استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان معلم نمونه کشوری بود. جعفر عالی‌پور و سلمان رستمی، دو معلم نمونه کشوری از استان هستند.

سلیمانی با بیان اینکه متاسفانه سال گذشته با چالش جدی نیروی انسانی در تامین معلم مدارس کشور مواجه بودیم، گفت: مدیریت خوب در سطح آموزش و پرورش استان باعث شد این چالش هم مدیریت شود و مشکل جدی خاصی در استان وجود نداشته باشد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال 1401، مجموعا یک هزار و 70 نفر جذب آموزش و پرورش استان شدند، گفت: در سال گذشته نیز یک هزار و 144 نفر از طریق آزمون ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان شدند.

سلیمانی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری، بیان داشت: در سال جاری نیز یک هزار و 558 نفر از طریق آزمون‌های ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خواهند شد.

وی با بیان اینکه توزیع شیر رایگان پس از چندین سال در دولت سیزدهم آغاز شد، بیان کرد: هفته‌ای دو نوبت شیر رایگان در مدارس استان توزیع شد که این توزیع نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه در سطح مدارس استان ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته 70 میلیارد تومان تجهیزات در مدارس توزیع شد، گفت: 18 مرکز رفاهی و اقامتی استان در دولت سیزدهم تجهیز و بروزرسانی شدند.

سلیمانی با اشاره به اینکه اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران استان در چمعالی، 18 سال بلاتکلیف مانده بود، خاطرنشان کرد: پس از 18 سال، این اردوگاه تعیین تکلیف شد که ان‌شاء‌الله فاز یک این اردوگاه تا پایان تابستان بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی