Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:59:26 GMT

ترکیه۳۲۰ هزار وعده افطاری در قدس اشغالی توزیع کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۳۷۷

ترکیه۳۲۰ هزار وعده افطاری در قدس اشغالی توزیع کرد

یک جمعیت ترکیه ای با همکاری کمیته خیریه «زکات قدس» به توزیع ۳۲۰ هزار وعده افطاری و ۱۵۰ بسته کمک غذایی بین نیازمندان در قدس اشغالی اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، جمعیت ترکیه ای «صدقة طاشی»، وعده های افطاری و کمک های غذایی را بین خانواده های نیازمند در قدس اشغالی توزیع کرد.

 

این جمعیت از طریق کمیته خیریه «زکات قدس»، توزیع 320 وعده افطار و 150 بسته کمک غذایی به خانواده های نیازمند را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حمزة القبیسی» مسئول این کمیته گفت: مردم ترکیه باوجود شیوع ویروس کرونا، قدس و فلسطین اشغالی را فراموش نکردند.

 

القبیسی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، افطار جمعی برگزار نمی شود، به همین دلیل این کمک ها به خانواده های نیازمند داده می شود.

 

وی ادامه داد: این جمعیت ترکیه، هرساله به برپایی افطاری جمعی در قدس اشغالی و توزیع کمک های غذایی بین نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان اقدام می کرد.

 

در همین حال، آژانس همکاری و هماهنگی ترکیه «تیکا» به مناسبت ماه رمضان، توزیع هفت هزار و 500 بسته غذایی بین خانواده های فقیر در کرانه باختری را آغاز کرده است.

 

دفتر تیکا در کرانه باختری، دو هزار بسته غذایی به صندوق کمیته زکات فلسطین وابسته به وزارت اوقاف تحویل داده است.

 

«احمد رفیق» مدیر دفتر تیکا در فلسطین، گفت: این کمک ها به دست  40 هزار فلسطینی در کرانه باختری از جمله شهر قدس اشغالی خواهد رسید.

 

رفیق افزود: ترکیه حمایت از فلسطینی ها در کرانه باختری و قدس و نوار غزه را ادامه خواهد داد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته رمضانی قدس ترکیه کرانه باختری قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه گفت که کشورش درها را به روی تجارت با اسرائیل بسته و حجم تجارت دوجانبه ۹.۵ میلیارد دلاری دو جانبه دیگر وجود خارجی ندارد.

اردوغان این خبر را طی اظهاراتی پس از نماز جمعه در آنکارا اعلام کرد و تأکید کرد که هیچ چیز قابل قبولی در خصوص تحولات بین اسرائیل و فلسطین وجود ندارد.

وی افزود: اسرائیل تاکنون ۴۰ تا ۴۵ هزار فلسطینی را با وحشیگری تمام به قتل رسانده است و منطقی نیست که ما به‌عنوان مسلمان در برابر اتفاقاتی که می‌افتد، دست بسته بمانیم.

اردوغان خاطرنشان کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بی‌رحم است و این بی‌رحمی را علیه کودکان، زنان و سالمندان در غزه نشان داد.

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه تمام غرب به رهبری آمریکا به نفع اسرائیل کار می کند، تصریح کرد: همه این ظرفیت ها را بسیج کردند و مردم ضعیف فلسطین را رها کردند تا در برابر بمب های اسرائیل جان خود را از دست بدهند، بنابراین ما دیگر تحمل این وضعیت را نداشتیم و ۹.۵ میلیارد دلار حجم تجارت دوجانبه را نادیده گرفتیم و درهای تجارت با اسرائیل را بستیم.

وی افزود: تعلیق مبادلات تجاری با اسرائیل با هدف اجبار این رژیم به آتش‌بس در غزه است.

کد خبر 6095958

دیگر خبرها

  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • کامرون: اوکراین حق دارد به قلمرو روسیه حمله کند!
  • تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی