Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:37:03 GMT

بحران کرونا و ضرورت طراحی سایت برای کسب و کارهای سنتی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۶۰۸

بحران کرونا و ضرورت طراحی سایت برای کسب و کارهای سنتی

سال ۹۹ با یک بحران جدید با نام کرونا شروع شده است و هنوز تمام دستگاههای دولتی و خصوصی در کشور درگیر این بحران هستند تا با کمک یکدیگر بتوانیم این مهمان ناخوانده سال نو را از کشور بیرون کنیم. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ بازار نظرات - اخبار بازار -

سال 99 با یک بحران جدید با نام کرونا شروع شده است و هنوز تمام دستگاههای دولتی و خصوصی در کشور درگیر این بحران هستند تا با کمک یکدیگر بتوانیم این مهمان ناخوانده سال نو را از کشور بیرون کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب و کارهای زیادی در یکی دو ماه اخیر ضرر کرده اند و تبعات این بیماری تا ماهها وبلکه سالها بر اقتصاد ایران
سایه شوم خود را حفظ خواهد کرد. 

 

در چنین شرایطی کسب و کارها تمایل بیشتری به حضور در فضای اینترنت پیدا می کنند و در نتیجه خدمات طراحی سایت و کسب و کارهای اینترنتی بیش از گذشته رونق خواهند گرفت. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم که با معیارهای اصولی، بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را بشناسید و از خدمات طراحی سایت منحصر به فرد آنها بهرمند شوید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گام اول طراحی سایت شما باید دو موضوع مهم را در نظر داشته باشید، یکی هدفتان از طراحی سایت و دیگری میزان بودجه شما. کیفیت نهایی سایت طراحی شده ارتباط بسیار نزدیکی به این دو عامل دارد. اما اگر بخواهید یک طراحی رقابت پذیر داشته باشید باید تمرکز خود را بر هدف نهایی فارغ از هزینه های آن بگذارید.

هدف از طراحی سایت

همان طور که گفتیم در مرحله اول شما باید ابتدا هدف خود را از طراحی وب سایت مشخص کنید و برای این کار قبل از انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت تهران شما باید معیار موفقیت خود را بررسی نمایید که میخواهید به چه چیزی دست یابید. یادتان باشد صرف داشتن یک وبسایت تضمینی برای موفقیت شما نیست و شما باید به صورت منحصر به فرد و حرفه ای وارد فضای پر رقابت اینترنت شوید.

به همین دلیل است که ما معتقدیم بررسی فرایند کسب و کار شما بهترین راه برای هدف گذاری دقیق است. بنابراین هر چه زودتر از متخصصین این حوزه کمک بخواهید و سعی کنید به یک هدف دقیق و روشن پیش از سفارش طراحی سایت دست یابید. برای مثال ممکن است هدف شما صرفا حضور در فضای اینترنت باشد که مشتریان حضوری خود را به این وبسایت دعوت کنید. یا ممکن است شما به حدی بلند پرواز باشید که بخواهید در مدت چند سال بزرگ ترین وبسایت فروش آنلاین کشور را به خود اختصاص دهید. چنین هدف گذاری هایی نیازمند نظرات کارشناسانه است و به همین دلیل شما باید به متخصصین طراحی سایت مراجعه می کنید.

بهترین شرکت‌ طراحی سایت

در تهران بیش از ده‌ها شرکت طراحی سایت وجود دارد که هدف اصلی تمام آن‌ها نیز طراحی وب‌سایت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است. بسیاری از این شرکت ها تجربه کافی برای اجرای پروژه های بزرگ را ندارند و برخی هزینه های نا معقولی برای اجرای پروژه طراحی سایت درخواست می کنند! اما سوال اصلی این است که چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را شناسایی کنیم؟ در ادامه این مطلب معیارهای عملی برای شناخت کیفیت کار و اعتبار یک شرکت طراحی سایت را برای شما بیان می کنیم.

کیفیت کار

در طراحی یک سایت خوب سه فاکتور کیفیت، سرعت و هزینه بسیار حائز اهمیت است. اگر کیفیت و سرعت بالای تحویل کار برای شما مهم است باید هزینه های بالای آن را نیز تقبل کنید. اما پیشنهاد می کنم بیش از اندازه در تحویل گرفتن پروژه و وبسایت خود عجله به خرج ندهید. طراحی سایت یک حرفه کاملا تخصصی است و در نتیجه عجله های بیهوده ممکن است به نتیجه نهایی کار لطمات زیادی وارد کند.

نمونه کارهای قبلی

توجه کنید که یک شرکت معتبر طراحی سایت در انتخاب کادر فنی خود از حساسیت بالایی بهره می‌گیرند تا نیروی باتجربه و حرفه‌ای را گردآوری کنند تا در بازار رقابت بین شرکت‌های طراحی سایت بهترین کارهای خود را عرضه کنند، در نتیجه شما هم باید در انتخاب شرکت طراحی وب‌سایت حساسیت لازم را به‌کار گیرید، باید قبل از هر کاری شما از شرکت نمونه کارهایشان را بخواهید تا از نحوه طراحی سایت، نوع زبان برنامه‌نویسی به‌کارگرفته‌شده، زیبایی سایت و محتوای درونی سایت اطلاعات کسب کنید. بررسی نمونه کارهای سایت از اصلی‌ترین کارهای اولیه‌ای است که باید انجام دهید.

وقتی نمونه کارهای طراحی سایت را نگاه می کنید تفاوت های طراحی سایت شرکتی را نیز با دقت آنالیز کنید.

گفتگو با مشتریان سابق

رضایت مندی مشتریان سابق می تواند بسیاری از سوالات و گره های ذهنی شما را جواب دهد. ممکن است نمونه کارهای یک شرکت طراحی سایت عالی به نظر برسد و حتی شما را جذب کند اما برخی از شرکت ها نمونه کارهای دیگر شرکت ها را به نام خود ثبت کرده اند و در نتیجه به دروغ کیفیت کار دیگران را به نام خود ثبت می کنند. از سوی دیگر ممکن است کار نهایی یک شرکت مناسب و خوب باشد اما تاخیر های بسیار در تحویل پروژه از معایبی است که شما تنها با گفت و گو با مشتریان سابق آن شرکت می توانید از جزییات آن با خبر شوید.

معرفی بهترین شرکت طراحی سایت

طی بررسی‌های انجام‌شده شرکت پیام آوا یکی از مجرب‌ترین و کارآمدترین شرکت های طراحی سایت در تهران و ایران است. شرکت پیام آوا با تکیه بر آخرین فناوری ها طراحی سایت فروشگاهی و کد نویسی توانسته بیش از 500 وبسایت فوق حرفه ای را با رضایت کامل به کسب و کارهای مختلف عرضه نماید.

شما می‌توانید با اطمینان کامل تمامی کارهای طراحی سایت خود را به شرکت طراحی سایت پیام آوا بسپارید و ما کیفیت این شرکت را تضمین می کنیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 44045602 - 021 با کارشناسان شرکت پیام آوا تماس بگیرید و یا از طریق آدرس وب‌سایت http://payamava.net نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید.

این مجموعه در تهران، میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی قرار دارد.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت نمونه کارهای کسب و کارهای بهترین شرکت کسب و کار پیام آوا وب سایت شرکت ها یک شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: سال گذشته ۱۳۵ چاه غیرمجاز در شهر کرمانشاه مسدود شد که میزان آب‌های زیرزمینی را به میزان ۰.۰۵ درصد افزایش داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، افشین یگانه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی  عملیات پاسخ به بحران استان که امروز در استانداری برگزار شد با اشاره به وجود چاه‌های غیرمجاز در استان اظهار داشت: در استان کرمانشاه دشت‌های ممنوعه‌ای وجود دارد و میزان آب‌های زیرزمینی به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود.

وی عنوان کرد: در همین راستا مصوب شد شرکت آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، نیرو انتظامی، دادستانی و سایر دستگاه‌ها توانستند سال گذشته 135 چاه غیرمجاز در شهر کرمانشاه را مسدود کنند و بر این اساس حدود پنج صدم درصد میزان آب زیرزمینی رشد داشت.

یگانه با بیان اینکه جایگزین کردن پساب فاضلاب در مصارف صنعتی از دیگر مصوبات ستاد در استان بود گفت: دستگاه‌های مرتبط از جمله آب منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب و سازمان صمت با برگزاری جلسات متعدد به نتایجی رسیدند و به طور نمونه پساب فاضلاب اسلام‌آباد غرب به عنوان خوراک پتروشیمی این شهرستان مصرف می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: برای مجموعه صنایع بزرگ استان که در شرق شهرستان کرمانشاه قرار گرفته‌اند از جمله پتروشیمی‌ها، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و شرکت فولاد مقرر شد یک کنسرسیوم با محوریت شرکت پتروشیمی اوره و آمونیاک شکل بگیرد و فاضلاب تصفیه خانه شهر کرمانشاه توسط یک خط لوله به این صنایع انتقال یابد و از همین امسال اقدامات در حال انجام است.

وی با اشاره به افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای عنوان کرد: ضریب نفوذ بیمه در سال 1401 حدود 20.97 بود که بعد از آن به 23.76 درصد در سال 1403 افزایش یافته است و امسال نیز به عنوان محور اصلی در نظر گرفته شده است.

یگانه با بیان اینکه در آخرین سیل رخ داده در سال 98 بخش قابل توجهی از شهر کرمانشاه درگیر شده بود و این در حالی بود که میزان بارش 1401 و 1402 بیشتر از سال 98 بود گفت: با مصوبه ستاد استان با محوریت آب منطقه‌ای حدود 30 کیلومتر از نقاط بحرانی رودخانه‌های استان لایروبی شد و این اقدام بعد از 13 سال انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: براساس گزارش هواشناسی بارندگی استان بیشتر از میانگین بلندمدت بود و همین لایروبی مانع از بروز سیل شد.

وی عنوان کرد: شرکت‌هایی که بیش از 100 نفر کارکنان داشتند به مقیاس بزرگ سازماندهی شدند و در مراحل بعدی تحت آموزش قرار می‌گیرند و در مواقع بحران تحت عنوان تیم‌های واکنش سریع در کنار سایر دستگاه‌ها قرار بگیرند.

یگانه گفت: سال 98 که بیشترین بارندگی رخ داد در منطقه بوزین و مره خیل حدود 12 روز برای اطفای حریق طول کشید اما با اقدامات انجام شده و همکاری سایر دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی، حریق سال گذشته در همین منطقه در کمتر از 24 ساعت اطفا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: انتظار می‌رود برای خرید و تجهیزات اطفای حریق توجه ویژه‌ای به این استان شود زیرا جنگل‌های زاگرس برای کشور اهمیت خاصی دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس