Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل ، نگرانی وجود دارد که آمارها برگردد؛ دیروز آمار 6 بستری داشتیم اما امروز آمار 18 نفر بستری را داریم.   

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: قربانعلی ولی‌زاده ‌بورا، معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل در جلسه تجلیل اعضای ستاد مردمی مبارزه با کرونا و اتحادیه‌های فعال در مقابله با کرونا بیان داشت:شهرستان بابل، اولین شهرستان استان مازندران بود که درگیر کرونا شد و بلافاصله پس از انتخابات، جلسات متعدد از جمله جلسات شورای تامین را تشکیل دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وی افزود: اولین شهرستانی بودیم که در استان، «ستاد مردمی مبارزه با کرونا» با حضور آقایان میناگر، کرباسی، دکتر ساروی، دکتر شافی و خانم فیروزپور تشکیل شد که با تلاش‌های این عزیزان در حدود «5.5 میلیارد تومان» جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مبارزه با کرونا داشتیم.           
 4٠ میلیارد تومان برای دانشگاه علوم پزشکی درخواست اعتبار دادیم.

فرمانداربابل تصریح کرد: برای ما سخت بود که در شب عید بازار را تعطیل کنیم؛ در این رابطه به دلیل اینکه موضوع سلامت مردم را به موضوع اقتصادی ترجیح دادید که تشکر می‌کنیم.           
وی گفت: با کمک دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه و مخابرات اولین نقاهتگاه بیماران تنفسی را آماده‌سازی کردیم که خوشبختانه مورد استفاده قرار نگرفت.           
معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل تصریح کرد: در موضوع رزمایش کمک‌های مومنانه، شهرستان بابل بی‌نظیر فعالیت کرد.     
اگر این انسجام و هماهنگی نبود، شرایط شهرستان ما قطعا وضعیت خوبی نداشت.

وی بیان داشت: دست ‌فروشان ما هنوز بیکار هستند و بازارهای هفتگی ما هنوز تعطیل است.       
معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل گفت: نگرانی وجود دارد که آمارها برگردد؛ دیروز آمار 6 بستری داشتیم اما امروز آمار 18 نفر بستری را داریم.    
معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل بیان داشت: خوشبختانه آمار فوتی‌های ما در بعضی روزها صفر بوده است.           
طی 10 روز اخیر، آمار فوتی‌های ما بیش از یک نفر نبود.
وی افزود: امروز مراکز آموزشی، مساجد و امام‌زاده‌های ما هنوز تعطیل است؛ خواهش بنده این است که اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.           
معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل بیان اشت: اگر این انسجام و هماهنگی نبود، شرایط شهرستان ما قطعا وضعیت خوبی نداشت.

وی درپایان افزود: 40 میلیارد تومان برای دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل درخواست اعتبار کردیم که هنوز تخصیص پیدا نکرد.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نگران بازگشت موج جدید کرونا مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت

ایسنا/اصفهان رئیس اداره محیط زیست شهرستان اردستان گفت: سال گذشته با مجموعه اقدامات انجام شده تعداد ۱۰ واحد از صنایع شهرستان اردستان در لیست صنایع آلاینده قرار گرفته است.

حسین شواخی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: موضوع رهاسازی پسماندهای عادی و نخاله‌های ساختمانی یکی از معضلات شهرستان اردستان است که علاوه بر اینکه چهره حاشیه شهر و روستاها را نازیبا می‌کند ولی تاکنون برخورد مؤثری با متخلفان نشده است.

وی افزود: قانون متعددی از جمله احکام کیفری حبس، جریمه نقدی، توقیف وسایل نقلیه و... برای برخورد با متخلفان تخلیه نخاله‌های ساختمانی و دیگر پسماندهای زباله وجود دارد. از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلیه غیرمجاز ضمن مستندسازی موضوع را به واحدهای مسئول در شهرداری‌ها، اداره محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان و حتی دادگستری اطلاع دهند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اردستان با بیان اینکه برخورد با صنایع آلاینده در دستور کار قرار دارد، افزود: سال گذشته با مجموعه اقدامات انجام شده تعداد ۱۰ واحد از صنایع شهرستان اردستان در لیست صنایع آلاینده قرار گرفته که توسط دارایی استان یک درصد از فروش آن‌ها را به‌صورت متمرکز و بر اساس سرانه جمعیت برای کل استان تخصیص می‌دهد که شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها از این عوارض بهره‌مند می‌شوند.

شواخی گفت: با بررسی‌های انجام شده حدود ۵۰ درصد صنایع شهرستان اردستان به دستگاه قضایی معرفی شدند و پرونده این واحدها در دست رسیدگی است. صنایع آلاینده یک اهرم بازدارنده برای دولت است، زیرا در صورت استمرار وضعیت آلایندگی باید یک درصد از درآمد خود را به عنوان جریمه پرداخت کند.

زباله‌های بیمارستانی را به تفکیک جمع‌آوری و دفن کنید

وی در خصوص وضعیت زباله‌های عفونی و بیمارستانی شهرستان، گفت: زباله‌های بیمارستانی حتی پس از آنکه توسط دستگاه، بی خطرسازی شدند زباله عادی محسوب نمی‌شوند و نباید با زباله‌های شهری جمع‌آوری و مخلوط شوند. باید زباله‌های بیمارستانی و مطب‌های خصوصی به‌صورت کاملاً مدیریت شده جمع‌آوری و سپس جداگانه دفن شوند.

شواخی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۴۵ تن در کل شهرستان اردستان زباله جمع‌آوری می‌شود، گفت: مدیریت پسماند زباله‌ها در شهر زواره بهتر از شهرهای اردستان و مهاباد است و دفن و پسماند زباله‌ها در این دو شهر به صورت اصولی انجام نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن