Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@21:28:46 GMT

بازدید دریادار خانزادی از پروژه‌های سازمان صنایع دریایی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۹۱۵

بازدید دریادار خانزادی از پروژه‌های سازمان صنایع دریایی

فرمانده نیروی دریایی ارتش از پروژه‌های در دست اقدام سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه امیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از پروژه‌های در دست اقدام سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بندر عباس بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قدم به قدم به سمت زیردریایی‌های اتمی ایرانی

دریادار خانزادی در جریان این بازدید ضمن تقدیر و تشکراز زحمات کارکنان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با اشاره به تخصص و توانمندی‌های مجموعه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در تمام بخش‌های تخصصی ساخت و تعمیر یگان‌های دریایی گفت: این مجموعه صنعتی نظامی، قلب تپنده صنعت دریایی نظامی کشور محسوب می‌شود که در پیشبرد اهداف کلان و راهبردی کشور نقش محوری داشته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس دریادار خانزادی وزارت دفاع صنایع دریایی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد