Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:33:26 GMT

باید با ساخت و سازهای غیرمجاز در ملایر برخورد شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۹۶۹

باید با ساخت و سازهای غیرمجاز در ملایر برخورد شود

ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر و حاشیه شهرها گفت: با وجود اینکه جریمه ساخت و سازهای غیرقانونی، منبع درآمدی برای شهرداری‌ها است اما باید به دنبال اجرای قانون و نظم شهری بود و با ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد شود.

قدرت الله ولدی چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر که با حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار کرد: زحماتی که شهرداری ها و شوراهای اسلامی متحمل می‌شوند با خدمات دولت برابری می‌کند و به همین علت قانونگذار به این نتیجه رسیده است که شوراهای اسلامی نیز مانند دولت با انتخابات بر سر کار بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با اعتبارات شهرداری ها، گفت: شهرداری ها باید با همفکری اعضای شورا به دنبال درآمد پایدار باشند چراکه اگر قرار بود به دنبال اعتبارات دولتی باشند، قانونگذار اداره‌ شهرداری ها را به دولت واگذار می‌کرد.

ولدی درباره عملکرد شهرداری ها در مبارزه با بحران کرونا، وضعیت ضدعفونی معابر شهری را مطلوب عنوان کرد و یادآور شد: وظیفه کمیته‌ ضدعفونی معابر با شهرداری‌هاست که در این زمینه خوب عمل و باعث شد مردم دغدغه‌ کمتری در این رابطه داشته باشند.

ولدی به اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی شهرداری‌ها، اظهار کرد: ورودی و خروجی های شهرستان ملایر دارای ظرفیت‌ و پتانسیل بالایی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد پارک‌های توریست محور در راستای تأمین امنیت اقتصادی پایدار برای شهرداری هاست.

فرماندار ملایر با تقدیر از زحمات نمایندگان ملایر در مجلس برای تأمین اعتبارات عمرانی شهرداری‌ها، گفت: شهرداران و اعضاهای شوراهای اسلامی سعی کنند با ارتباط مستمر با نمایندگان مجلس پیگیر جذب امکانات و اعتباراتی باشید که نیاز شهر را برطرف کنند.

ولدی با تأکید بر لزوم مدنظر قرار دادن رضایتمندی مردم توسط مسئولان شهرستان، گفت: سال ۹۹ زمان برداشت محصول عملکرد شما برای انتخابات سال ۱۴۰۰ است همچنین مردم ملایر انتظار دارند مدیران اجرایی در این سال تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه‌ به حق آنها بکار بگیرید.

وی در پایان بیان کرد: شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان ملایر در سال ۱۳۹۸ تعداد ‏‏۶۶۰ جلسه برگزار کرده‌اند و از این جلسات تعداد ۳۳۰۰ مصوبه، به هیئت تطبیق شهرستان ‏ارسال شده است همچنین هیئت تطبیق با برگزاری ۹۰ جلسه، ۹۸ درصد مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای تابعه را تأیید کرده است.

در پایان جلسه از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان ملایر تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساخت و ساز ساخت و ساز غیرمجاز شهرداري شوراي شهر درآمد شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ملایر ساخت و سازهای شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در نشست بررسی راهکاری تشویق روستاییان به استقبال از طرح اجرای پنل‌های خورشیدی تولید پنج کیلوواتی برق عنوان داشت: از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۵۴ دستگاه پنل‌های خورشیدی تولید برق پنج کیلوواتی و خرید تضمینی برق تولیدی توسط شرکت توزیع برق استان در روستاهای تابعه هر ۲ بخش مرکزی و امام حسن شهرستان دیلم اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۱۹ مورد متقاضیان واجدالشرایط دریافت تسهیلات یادشده توسط کمیته امداد شناسایی و با همکاری شرکت مجری ذیصلاح عملیات خرید، احداث و نصب پنل‌های خورشیدی در برخی روستاها عملیاتی شده است.

فرماندار شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال سهم تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار بسیج سازندگی برای اجرای پنل‌های خورشیدی تخصیص یافته که می‌طلبد با همکاری دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها، بخشداران نسبت به تشویق و ترغیب اجرای پنل‌های خورشیدی که هم می‌توان در ایجاد اشتغال و درآمد پایدار خانوارهای روستایی و هم در تأمین و رفع کمبود برق به‌ویژه در فصول ترافیک حجم بار مصرفی برق به نحو بسیار مطلوبی استفاده کرد، اهتمام جدی تری داشته باشیم تا سهم حداکثری شهرستان از محل اعتبارات تسهیلات حمایتی دولت در راه اندازی این دستگاه‌های تولید برق مقرون به صرفه با ایجاد درآمد زایی مناسب جذب شود.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دیلم بیان کرد: نهادهای حمایتی، کمیته امداد، بهزیستی، بسیج سازندگی، حوزه اقتصادی فرمانداری، بخشداران و دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها مکلف هستند تمام همت خود را جهت تشریح و ترغیب روستاییان به مشارکت در این طرح اشتغالزایی در مقیاس کوچک خانوارهای روستایی داشته باشند.

همچنین در پایان از مسعود حیدری رئیس شورای بخش امام حسن که در بین شوراهای بخش استان بوشهر رتبه نخست را کسب کرده بود تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6088601

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد