Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هفتادمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه از ثبت بیش از 2500 نمونه گیری کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته به عنوان یک رکورد قابل توجه در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارسبه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرزاد لطفی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آزمایشگاه های شیراز و شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه، دو هزار و ۵۸۹ تست کروناویروس تهیه شده است که از عملکرد خوب و مناسب آزمایشگاه ها، مراکز بهداشتی درمانی و مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تعداد تست های انجام شده کروناویروس در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بسیار بالاتر از متوسط کشوری اعلام کرد و افزود: جای خوشحالی است که با وجود افزایش آمار نمونه گیری ها، تعداد افراد مثبت و بستری های عادی و بخش های ویژه مربوط به بیماری کووید۱۹ کاهش یافته است.

رییس دانشگاه با موثر ارزیابی کردن اقدامات دانشگاه در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، از تلاش همه مجموعه دانشگاه به ویژه مراقبان سلامت و تیم های واکنش سریع در این زمینه تقدیر کرد.

لطفی همچنین با اشاره به فعالیت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در دوران اپیدمی کروناویروس و برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی با موضوع شیوع، کنترل و پیشگیری از کووید۱۹، از مدیران و کارکنان این معاونت تقدیر کرد و دستور داد تا دکتر «سید حمیدرضا هدایتی» مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه به جمع اعضای کمیته مستندسازی ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه افزوده شود.

حضور ۱۳۰۰ هنرمند از ۸۸ کشور در مسابقه بین المللی کارتون «ما کرونا را شکست می دهیم

در ادامه این نشست، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بیان اینکه این معاونت با توجه به ماهیت کاری خود از شروع موضوع اپیدمی کرونا فعالیت های فرهنگی و هنری خوبی را برنامه ریزی و اجرا کرده است، از برگزاری مسابقه بین المللی کارتون «ما کرونا را شکست می دهیم» خبر داد.

کوروش عزیزی افزود: این جشنواره به صورت بین المللی برگزار می شود و تاکنون با استقبال بی نظیری از سوی هنرمندان ۸۸ کشور مواجه شده و به بزرگترین جشنواره هنری با موضوع کروناویروس در دنیا تبدیل شده است.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه نیز با ارایه گزارشی در این زمینه گفت: چندین برنامه ملی و بین المللی در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه انجام شده که یکی از آنها جشنواره بین المللی کارتون «کرونا را شکست می دهیم» به ریاست دکتر «مهرزاد لطفی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

سید حمیدرضا هدایتی افزود: هزار و سیصد هنرمند از ۸۸ کشور دنیا با ارسال بیش از چهار هزار اثر در مدت چهل روز، سبب ثبت رکوردی بی نظیر برای این جشنواره شدند و این امر باعث شد تا مدت زمان ارسال آثار به جشنواره به مدت ۱۰ روز تمدید شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز دانشگاه سلامت بیماری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی رویدادها و جشنواره‌های گردشگری باید با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود.

علیرضا شه بخش در پنجمین جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی که در جزینک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک اولویت و ضرورت است و ما از برگزاری این جشنواره‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید در این امور صرفا به کمیت برگزاری توجه شود و نکته مهمتر کیفیت، نوع و اهداف این جشنواره‌هاست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ضرورت دارد تا پس از طرح ریزی یک‌ برنامه و رویداد گردشگری و اجرا در سطح محلی، در گام نخست نسبت به ثبت آن اقدام شود و در مرحله بعد باید برای اجرای با کیفیت تر، بروزتر و غنی‌تر این رویدادها در سطوح ملی و بین‌المللی گام برداشت و نباید در یک نقطه درجا زد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های فوق العاده زیاد اما گمنامی دارد که با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان آیین‌ها، سنن و آداب و رسوم مردم این استان را به دنیا معرفی کنیم و لازمه تحقق عملی این مطالبه، طرح ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود