Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:58:31 GMT

اولتیماتوم بارسلونا به اینتر در مورد لائوتارو

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۸۱۱۹

اولتیماتوم بارسلونا به اینتر در مورد لائوتارو

باشگاه بارسلونا به اینتر 10 روز مهلت داد تا در مورد پیشنهاد این باشگاه برای لائوتارو مارتینز تصمیم گیری کند.

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در دومین فصل حضورش در اینتر، ستاره ای ارزشمند و بی جانشین نشان داده است. او در کنار روملو لوکاکو زوج خط حمله خطرناکی برای اینتر ساخته؛ با این حال گفته می شود که دوست دارد فصل بعد به بارسلونا برود تا در کنار لیونل مسی به فوتبالش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های بارسلونا هر روز اخبار و شایعات جدیدی در مورد لائوتاور منتشر می کنند و در جدیدترین شان روز گذشته ادعا شد که اینتر حاضر است لائوتارو را با 60 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن، به بارسا انتقال دهد.

 

 

 

 

در همین رابطه امروز نشریه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که بارسلونا مهلتی ده روزه برای نهایی کردن مذاکرات با اینتر بر سر انتقال لائوتارو تعیین کرده است.

آخرین پیشنهاد بارسا پرداخت 80 میلیون یورو به صورت اقساط به علاوه سمدو و جونیور فیرپو یا ژان کلر تودیبو بوده که گویا مورد قبول سران اینتر قرار نگرفته است.

به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر به بارسلونا اعلام کرده است که یا پرداخت 111 میلیون یورو بند فسخ لائوتارو یا اینکه او در اینتر خواهد ماند.

لائوتارو در 31 بازی فصل توانسته 16 گل بزند و 4 پاس گل نیز داده است. او در برنامه های جاه طلبانه اینتر یک مهره کلیدی است و نراتزوری قصد ندارد به راحتی او را از دست بدهد.

 

 

 

لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران

هر اسکناس دلار آمریکا امروز ۱۱ اردیبهشت در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۴ هزار و ۳۴۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳