Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون تعداد تصادفات و تعداد کشته شدگان به ترتیب ۴۴درصد و ۵۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

غلامعلی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 6 خودرو غیربومی با تخطی از قوانین با ثبت در سامانه توقیف و اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروهای فاقد معاینه فنی تا پایان ماه مبارک رمضان جریمه نمی‌شوند508 خودروی غیربومی در چهارمحال و بختیاری 5 میلیون ریال جریمه شدند16 دستگاه خودرو در استان بوشهر جریمه 500 هزار تومانی شدند

وی افزود: در همین مدت میزان‌جریمه برای اعمال قانون 617 خودرو، 108 میلیون و 500 هزار تومان ثبت شد.

نوربخش تصریح کرد: امسال تاکنون تعداد تصادفات و تعداد کشته شدگان به ترتیب 44درصد و 57 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می‌دهد که  علت بیشتر تصادفات، تخطی از سرعت مطمئنه با 27 درصد به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: محور خوزستان در شلمزار، جاده قدیم طاقانک، مسیر فرادنبه - سفیددشت و مسیر یاسوج در لردگان‌ از محورهای بحرانی و حادثه‌خیز در استان به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه 14 دوربین ‌ثبت تخلف از 34‌دوربین موجود در محورهای مواصلاتی استان فعال است تصریح کرد: به منظور استفاده از سامانه‌های هوشمند الکترونیکی، افزایش ‌و اصلاح و تعمیر نواقص دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌ای و در دستور کار ‌قرار دارد تا از این ‌امکان، مسیرهای جدید نیز بهره‌مند شوند.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری افزود: استفاده از دست‌افزارها بجای قبوض کاغذی، برای استعلام، خلافی و اعمال نمره منفی و ارسال موضوع و میزان تخلف به صورت پیامک  برای راننده، ‌امسال بصورت جدی‌تر اجرایی خواهد شد.

 غلامعلی نوربخش‌ تاکید کرد: با توجه به وقوع بیش از 60‌درصد تصادفات در‌30‌کیلومتری شهرها، نصب تابلوها ‌و علائم‌ هشداردهنده و خط کشی و آشکار‌سازی محورها، تامین‌ روشنایی محدوده 30 کیلومتری شهرها  اصلاح هندسی ورودی و خروجی‌ها به راه‌های شریانی در 30 کیلومتری شهرها
با ایجاد رمپ و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم‌ 30 کیلومتری شهرها با همکاری راهداری از اقدامات ‌برای جلوگیری ‌از وقوع این‌ تصادفات است.

وی خاطرنشان‌کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌های استانی برای ارتقای فرهنگ ترافیک ‌و آموزش همگانی، پیگیری برای تشکیل شورای راهبری تصادفات، کنترل سلامت رانندگان وسایل نقلیه،  هماهنگی و تعامل با مقامات قضایی برای برخورد قاطع و بدون ‌اغماض با رانندگان قانون‌گریز و برنامه‌های دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های راهور در سال جاری برای ‌کاهش تعداد تصادفات است.

انتهای پیام/7540/ ع

R7540/P1494/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کیلومتری شهرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان

غلامعلی حیدری در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پایگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان