Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزعلی امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص خسارت‌های جانی و مالی زلزله 5.1 ریشتری ظهر امروز در استان لرستان و مرکزیت فیروز آباد، گفت: این زلزله خسارت جانی در پی نداشت اما باعث تخریب یک باب منزل مسکونی در منطقه دوره چگنی شده است.

وی افزود: گویا این منزل در حال ساخت بوده که با گود برداری از اطراف آن با زلزله امروز فروریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امرایی ادامه داد: 6 تیم ارزیاب تاکنون به منطقه فیروزآباد از شهرهای خرم آباد، الشتر و دوره چگنی اعزام شده‌اند و تمامی نیروهای امدادی شهرستان های استان در حالت آماده باش قرار دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آماده باش امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زلزله چگنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل امور عشایر استان  از خسارت ۲ میلیارد و 500 میلیون تومانی سیل و بارندگی‌های اخیر به زیر ساخت‌های عشایری شهرستان سربیشه خبر داد.

ابراهیمی افزود: : تردد عشایر در طول بیش از پانصد کیلومتر از ایل راه‌ها که بر اثر سیل تخریب شده است امکان پذیر نیست. 

وی گفت: منابع ذخیره آبی، جایگاه‌های نگهداری دام و همچنین انبار‌های ذخیره علوفه از دیگر زیر ساخت‌هایی هستند که بر اثر جاری شدن سیل و بارش باران تخریب شده است.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل