Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: باز گشایی اماکن ورزشی در شهرستان های که طبق اعلام ستاد مبارزه با بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارند با هماهنگی فرمانداری ها و ستاد های مبارزه با بیماری کرونا خواهد بود.

“سید محمد تقی علوی” از فعالیت رشته های ورزشی در شهرهای وضعیت سفید در بیماری کرونا خبر داد و افزود: باز گشایی اماکن ورزشی در شهرستانهای که طبق اعلام ستاد مبارزه با بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارند با هماهنگی فرمانداری ها و ستاد های مبارزه با بیماری کرونا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حسب گزارش های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر وضعیت ۱۳۲ شهر کشورمان از نقطه نظر شیوع کرونا سفید است و بر این اساس باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در این شهرها که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز با هماهنگی و دستور فرمانداریها فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص رشته های که می توانند با رعایت دستورالمعل ها و پروتکل های بهداشتی با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و فرمانداری فعالیت کنند اظهار کرد: رشته های ،بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیل رانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی های فکری، طناب زنی، ورزش های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی رشته های ورزشی هستند که فعالیت آنها در شهرهای سفید مجاز است و تمام باشگاه ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

علوی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی ادامه داد: غیر از شهرستان ها و رشته های ورزشی اعلامی توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونا ، کلیه مسابقات و تمرینات همچنان در شهرهای بویراحمد، گچساران و کهگیلویه تا پایان اردیبهشت تعطیل است.

وی از رصد و بازرسی اماکن ورزشی توسط گروه های بازرسی اداره کل و شهرستان ها خبر و ضمن تقدیر و تشکر از روساء هیات های استانی و شهرستانی و باشگاه های ورزشی در رعایت نکات بهداشتی و تعطیل نگه داشتن مکان های ورزشی بیان کرد: بازگشایی و تعطیلی اماکن ورزشی و باشگاه ها فقط از طریق ستاد مبارزه با بیماری کرونا وزارت ورزش و جوانان امکان پذیر است و ادارات کل ورزش و جوانان استان و شهرستان ها هیچ گونه نقشی در بازگشایی نداشته و ندارند و امیدوارم با رعایت نکات و پروتکل ها بهداشتی شاهد ریشه کنی این بیماری و بازگشایی مکان های ورزشی در بقیه شهرستان ها باشیم.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها خواست در خصوص بازگشایی یا ادامه تعطیلی مکان های ورزشی تنها از طریق فرمانداری ها و ستادهای مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان ها اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد استانی ورزشی اماكن ورزشي وضعیت سفید کروناویروس ستاد مبارزه با بیماری کرونا کل ورزش و جوانان استان اماکن ورزشی وضعیت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!