Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران از برپایی ۱۱۰کاروان شادی در نیمه ماه مبارک رمضان به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از برپایی 110 کاروان شادی در روز 15 رمضان مصادف با سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام خبر داد و گفت: این کاروان‌های شادی در شهر و شهرستان‌های استان تهران در خودروهای صوتی به همراه گروه سرود بچه‌های مسجد در محلات به اجرای سرود زنده، دکلمه، اجرای برنامه شاد و مولودی‌خوانی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برپایی مراسم‌های مذهبی، خانواده‌ها می‌توانند از پنجره‌ها و تراس‌های منازل این برنامه‌ها را مشاهده کنند.

حجت‌الاسلام قدیریان به آغاز طرح «سفره کرامت» اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح سبد کالا و غذای گرم در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح «با کتاب در خانه بمانیم» به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: حدود 8 هزار جلد کتاب در میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران توزیع شده و اعضای کانون‌ها می‌توانند خلاصه و چکیده این کتاب‌ها را تهیه و در پایگاه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ بارگذاری کنند. از جملۀ آن کتاب‌ها، کتاب «امام حسن مجتبی(ع) و مهدویت» است که به بهترین خلاصه‌های آن جوایزی تقدیم می‌شود.

لبیّک کانون‌های مساجد به "جهش تولید" با راه‌اندازی خط تولید ماسکشرح حدیث اخلاقی پیامبر(ص) توسط رهبر انقلاب/ "نماز شب" را حتماً به‌جا بیاورید

انتهای پیام/

R1410/P1397/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ماه مبارک رمضان مسجد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان مسجد ماه مبارک رمضان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد امام حسن کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود