Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:15:32 GMT

همدان نخستین سازنده دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۸۶۶۷

همدان نخستین سازنده دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کشور شد

حمیدرضا متین روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحد تولیدکننده استخراج ارز دیجیتال به زودی کار خود را آغاز می کند و با ساخت آن از خروج ارز جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: موتورسیکلت گازسوز هم محصول جدید دیگری است که همدان در ساخت آن پیشقدم شده و به زودی تولید آن کلید می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: در زمینه صنایع معدنی امسال چند طرح به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان در این منطقه بهره برداری می شود که با اضافه شدن آنها به جمع صنایع استان از خام فروشی ذخایر معدنی جلوگیری و ارزش افزوده بیشتری را نصیب این منطقه می شود.

تولید خمیر الکترود محصول دیگری است که به گفته متین، همدان در تولید آن پیشتاز است و می تواند بخشی از نیاز صنایع ذوب کوره ای مانند فروسیلیس ها و سیلیکون متال که از طریق واردات تامین می شود را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی با سرمایه گاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی ویان در حال ساخت است و تا پایان سال جاری این واحد وارد چرخه تولید می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان تکمیل زنجیره تولید استان را از برنامه های همدان برای تحقق جهش تولید ذکر کرد و افزود: طرح توسعه شرکت شیشه را امسال بهره برداری می کنیم که در تقویت اشتغال و تولید موثر است.

متین همچنین از راه اندازی پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال خبر داد و گفت: با ورود این طرح بزرگ به چرخه تولید می توان بخش اعظمی از مواد پی.وی.سی پزشکی کشور را که از کشورهای دیگر وارد می شود، تامین کرد.

یک هزار و ۴۹ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان همدان مشغول تولید هستند. 

برچسب‌ها رمز ارز وزارت صنعت معدن و تجارت همدان جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز وزارت صنعت معدن و تجارت همدان جهش تولید رمز ارز وزارت صنعت معدن و تجارت همدان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره مربیگری در همدان اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی سطح یک مربیگری اسکواش ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: با تلاش‌هایی که انجام شد برای افرادی که از دیگر استان‌ها در این دوره شرکت می‌کنند اسکان رایگان در نظر گرفته‌ایم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به لزوم ارتقا مربیان گفت: در سال ۱۴۰۳ نگاه ویژه‌ای به برگزاری متعدد دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری داریم.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا تعداد و سطح مربیان اسکواش استان همدان را افزایش دهیم و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز اسکواش استان همدان از رخوت و خاموشی خارج شده است، بیان کرد: روزگاری تعداد اسکواش‌بازان همدان اندازه انگشتان دست هم نبود و این رشته ورزشی ناشناخته بود اما امروز شرایط به گونه‌ای شده که ما فضا برای تمرین و جذب اسکواش‌بازان کم داریم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه ۳ کورت بین‌المللی اسکواش همدان بتوانیم پاسخگوی استقبال خوب خانواده‌های همدانی از این رشته ورزشی باشیم.

ربانی‌مهر با اشاره به جایگاه خوب اسکواش همدان گفت: کسب رتبه پنجم در بین تمام استان‌های کشور در ارزیابی فدراسیون اسکواش نشان می‌دهد توانستیم به خوبی در راه توسعه و رشد اسکواش استان همدان قدم برداریم.

وی افزود: در بخش همگانی نیز ساخت کورت اسکواش در پارک مردم همدان باعث شد تا این رشته ورزشی در نگاه عموم مردم قرار بگیرد و به آشنایی بیشتر همدانی‌ها با اسکواش کمک کرد.

کد خبر 6089962

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین