Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@18:18:09 GMT

پورموسوی: طبیعی بود در سید چهار قرار بگیریم

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۸۸۴۱

پورموسوی: طبیعی بود در سید چهار قرار بگیریم

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: طبیعی بود که در سید چهار قرار بگیریم و ممکن است در یک گروه بسیار سخت حضور داشته باشیم. تاریخ انتشار: 15:45 - 17 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۷۳۳

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیروس پورموسوی در خصوص سیدبندی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت: سیدبندی این مسابقات بر اساس نتایج دوره قبل انجام می‌شود و تیم ما در دوره گذشته از مرحله مقدماتی کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در این دوره طبیعی بود که در سید چهار قرار بگیریم و به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اضافه کرد: گروه‌بندی و جدول مناسب یکی از فاکتور‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند و ما از ابتدا می‌دانستیم از این نظر شانس زیادی نداریم، چون در سید پایین قرار می‌گیریم و ممکن است در یک گروه بسیار سخت حضور داشته باشیم هرچند در مرحله نهایی همه تیم‌ها با قدرت می‌آیند و قرعه آسانی وجود نخواهد داشت.

پورموسوی همچنین گفت: اصلی‌ترین مشکل طبیعتا بیماری کرونا است که برنامه اردو‌ها، مسابقات تدارکاتی و تورنمنت‌های دوستانه ر ا لغو کرده از سویی بازی‌ها به تعویق نیافتاده و باید با همین شرایط برای حضور در مسابقات آماده شویم. باید تدارک بسیار خوبی برای حضور در این بازی‌ها ببینیم و با اردو‌های بلندمدت و حضور تمامی نفرات سعی کنیم این شرایط را تغییر بدهیم. حقیقت این است که فرصت زیادی را از دست داده‌ایم و این مسئله کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. تمرینات و میزان آمادگی نفرات و بازیکنان را به صورت آنلاین دنبال می‌کنیم، اما این کافی نیست. لازم است بازیکنان در بازگشت به تمرینات شرایط جسمی و آمادگی مطلوب داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم هرچه زودتر این بیماری کرونا ریشه‌کن شود و شاهد از سرگیری فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف باشیم. مسئله کمبود زمان قطعا یکی از چالش‌های جدی ما خواهد بود، اما امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان بهترین و کامل‌ترین برنامه آماده‌سازی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: عبدی: شانس زیادی برای کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۲۱ خواهیم داشت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سیروس پورموسوی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید