Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان: شاخصه‌های خاص شهید عباس دانشگر این ظرفیت را دارد که در فراتر از مرزهای استان به آن پرداخته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آیین رونمایی از پلاک آسمانی و دیدار با خانواده شهید عباس دانشگر با اعلام این مطلب که همه‌ساله یکی از شهدا به عنوان شهید شاخص استان سمنان مطرح می‌شود اظهار داشت: سازمان بسیج، امسال با توجه به ویژگی‌های شهید عباس دانشگر، این شهید را به عنوان شهید شاخص استان سمنان انتخاب کرده است؛ از طرفی شهیده «صدیقه رودباری»، از شهدای استان سمنان  نیز به عنوان شهیده شاخص کشوری بسیج جامعه زنان کشور معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حمید دامغانی با تأکید بر ضرورت عمل به سیره شهدا و توجه به وصیت‌نامه‌های این شهدا گفت: شاخصه‌های خاص شهید دانشگر این ظرفیت را دارد که در فراتر از مرزهای استان به آن پرداخته شود؛ این شهید یکی از مصادیق «جوان مومن انقلابی» است.

سردار دامغانی در ادامه نکاتی که شهید دانشگر به عنوان اعمال روزانه در دفتر یادداشت خود نگاشته است را «نوشته‌ای ماندگار» توصیف کرد و گفت: یادداشت‌های این شهید والامقام، نشان می‌دهد که ایشان در سن جوانی برای تقویت ایمان و محاسبه نفس، برنامه‌ریزی داشته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) با بیان این که خانواده شهید دانشگر همواره در عرصه‌های جهادی نقش ایفا کرده‌اند و منشأ اثر بوده‌اند گفت: شهید عباس دانشگر در دامان چنین خانواده‌ای پرورش یافته است و بی‌شک تأثیر تربیت خانواده را می‌توان در مشی این شهید مشاهده کرد.

مومن دانشگر، پدر شهید عباس دانشگر نیز در سخنانی با تأکید بر این که اعتقاد قلبی من این است که همه شهدای عزیز ایران، شاخص هستند اظهار داشت: تردیدی نیست که هریک از شهدا، از امتحانات دشوار الهی سربلند بیرون آمده‌اند و چه بسا نام برخی شهدا کم‌تر در میان باشد اما درجات آنان در درگاه الهی بسیار عالی باشد.

پدر شهید عباس دانشگر در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیشتر نهادهای فرهنگی استان به سیره شهدا شد و از شهردار سمنان که از حاضران در این دیدار بود درخواست کرد اقدامات ماندگارتری برای معرفی شهدا در سطح شهر انجام دهد.

شهید عباس دانشگر فرزندِ هجدهمین روز از اردیبهشت‌ماه سال 1372 است و در بیست و سومین بهار از زندگی‌اش، در بیستم خردادماه سال 1395 در حلب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید عباس دانشگر شهید دانشگر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی