Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فرانسوی سابق تیم فوتبال سویا فاش کرد که چگونه سرمربی پیشین این تیم با دادن یکسری وعده‌های عجیب او را برای بازی در تیم آندلسی ترغیب کرده است. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  سمیر نصری فاش کرد که چگونه خورخه سامپائولی، سرمربی آرژنتینی سابق تیم فوتبال سویا با پیشنهاد آزادی بی‌حد‌وحصر به او، این بازیکن فرانسوی را برای بازی در رامون سانچس پیسخوان متقاعد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصری تابستان سال  2016 از منچسترسیتی جدا شد و به‌عنوان بازیکن قرضی به سویا پیوست. او در این تیم 30 بازی انجام داد و سه گل زد. با این حال نحوه جذب شدن او به سمت این تیم از عملکردی که در این تیم داشت، جالب‌تر بوده است.

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در یک گفت‌و‌گوی زنده اینستاگرامی به مخاطبانش گفت: سامپائولی آنقدر خواهان پیوستن من به تیمش بود که گفت «تو فقط به ما ملحق شو، آن وقت اینجا می‌توانی مشروبات الکلی بخوری، به باشگاه‌های شبانه بروی و هر کار دیگری که دلت می‌خواهد می‌توانی انجام بدهی و هر کسی از باشگاه هم که خواست چیزی به تو بگوید، جوابش را می‌دهم. تنها چیزی که از تو می‌‌خواهم این است که آخر هفته در زمین بازی کارت را خوب انجام دهی. سامپائولی آنقدر دیوانه من بود که حتی حاضر بود مراقب سگ‌هایم باشد تا من بتوانم بروم و تفریح کنم!».

نصری در ادامه به تمجید از شیوه انگیزه دادن سامپائولی به بازیکنانش تمجید کرد و گفت: در رختکن وقتی به حرف‌های سامپائولی گوش می‌کردیم، احساس می‌کردم دارم یخ می‌زنم. تازه این در حالی بود که من اسپانیایی متوجه نمی‌شدم.

افشای ماجرای مشاجره مسی و سامپائولی در اردوی آرژانتین در جام جهانی

 

حرفه نصری پر از حاشیه‌های مختلف بوده است، اما شاید بدترین آنها محرومیت 18 ماهه‌اش از سوی یوفا به خاطر استفاده از یک ماده نیروزای ممنوعه باشد. او اما می‌گوید که قصد دوپینگ نداشته و به خاطر تزریق بیش از اندازه یک ویتامین مجاز در لس آنجلس تست دوپینگش مثبت شده است.

او گفت: اتفاقی که در لس‌آنجلس رخ داد، فصل مرا خراب کرد. من فقط یک ویتامین تزریق کرده بودم که کاملاً قانونی بود و با تجویز پزشک صورت گرفته بود. اما کلینیکی که تزریق را انجام داد، بیش از اندازه مجاز به من تزریق کرده بود.

نصری 32 ساله فصل گذشته با وستهام قراردادی کوتاه مدت بست و پس از پایان آن در تیم اندرلشت بلژیک به هم‌تیمی سابقش وینسنت کمپانی ملحق شد. در این تیم بلژیکی هم اما او فروغ چندانی نداشت و به دلیل مصدومیت تنها هفت بازی در لیگ انجام داد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سویا خورخه سامپائولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • (ویدیو) افشاگری عجیب الهام حمیدی از ازدواجش
  • ترسیم ۴ برنامه تربیتی و آموزشی مهم در نیروی دریایی
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • برگشت برنج و روغن به کالاهای مشمول ارز ترجیحی!
  • رئیسی: از قیمت کالاها مطلع هستم /موشک جواب موشک است/عضو گروه و حزبی نیستم /ابربدهکاران بانکی که پچ‌پچ جلسات و محافل بود را علنی کردیم
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • وعده سخنگوی صنعت آب برای سیستان و بلوچستان/سدها لبریز شدند
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد