Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک با پلیس اصفهان و کشف ۶۵ کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

کشف دوچرخه‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در قزوین

فرمانده انتظامی استان از کشف 40 دستگاه دوچرخه خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی در قزوین به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در شهر قزوین به یک دستگاه خودوری "نیسان وانت" در حال تخلیه بار مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از خودرو 40 دستگاه دوچرخه مونتاژ نشده خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

حاجیان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص محموله توقیف و به همراه مالک دوچرخه‌ها پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

کشف 4 دستگاه ماینر در آوج

سرهنگ شهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پس از کسب خبر مبنی بر نگهداری تعدادی ماینر در یک واحد صنفی واقع در یکی از محلات این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل موردنظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آوج تصریح کرد: در این بازرسی تعداد 4 دستگاه ماینر به همراه یک دستگاه مودم و تعدادی لوازم دیگر کشف شد

وی ارزش تقریبی اقلام کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این پرونده یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منصوری در پایان با تأکید بر اینکه پلیس مقتدرانه در خدمت امنیت و آرامش مردم است از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 65 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و اصفهان

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک با پلیس اصفهان و کشف 65 کیلو تریاک خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه کامیون به استان اصفهان را دارد .

وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران به محورهای مواصلاتی منتهی به این استان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان کرد: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع، روز گذشته خودرو کامیون حامل مواد افیونی در محور اصلی شهرستان نائین شناسایی و توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مقدار 65 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است، افزود: در این پرونده یک نفردستگیر و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

حاجیان در پایان گفت: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارد و در این راستا پلیس برای مبارزه با این بلای خانمان سوز از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

توقیف 26 دستگاه موتورسیکلت متخلف دربوئین زهرا

سرهنگ حسین رشید تبار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و حوادث ترافیکی طرح مشترک پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان‌های انتظامی این شهرستان، طرح توقیف و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف اجرا شد.

وی بیان کرد: در این طرح، تعداد 25 دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان با اشاره به اینکه متخلفان جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و مطابق قانون با آنها برخورد خواهد شد از تعامل و مشارکت مردمی در راستای برخورد با متخلفان و مخلان نظم و امنیت عمومی تقدیر کرد و گفت: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود در این خصوص را در تمام مدت شبانه روز از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فرمانده انتظامی استان یک میلیارد ریال استان قزوین صبح قزوین مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان