Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@19:34:18 GMT

آمار نزاع خانگی افزایش یافته است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۹۱۱۴

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در مراکز آموزشی نیروی انتظامی همه پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود عزیزان طی دوره آموزشی، غربالگری و تست می شوند تا اگر احیانا مواردی مشکوک باشد قرنطینه و رسیدگی های پزشکی انجام شود. ناطقان: سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان قم که در مجتمع فرهنگی تربیتی و آموزشی عمار قم برگزار شد در پاسخ به این سوال که در این شرایط دغدغه و نگرانی از سوی خانواده سربازان در خصوص حفظ سلامت فرزندانشان وجود دارد به عنوان فرمانده ناجا که در عملکرد سازمان وظیفه عمومی نظارت مستقیم دارید چه اطمینان خاطری به خانواده ها می دهید که نگران نباشند ؟ گفت: جا دارد از زحمات مردم و استاندار قم تشکر کنم که همگی یاری و همکاری کردند تا پلیس در اجرای ماموریت ها موفق عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراکز آموزشی نیروی انتظامی همه پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود عزیزان طی دوره آموزشی، غربالگری و تست می شوند تا اگر احیانا مواردی مشکوک باشد قرنطینه و رسیدگی های پزشکی انجام شود.

فرمانده ناجا گفت: الحمدلله موارد بهداشتی به خوبی رعایت می شود و دوره آموزشی با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا از دو ماه به صورت فشرده به یک ماه کاهش پیدا کرده است.

سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه آمار نزاع خانگی در ایران افزایش داشته گفت: خوشبختانه نه و در مجموع هیچ آمار قابل ملاحظه ای در این خصوص نداشته ایم.

وی همچنین در مراسم تکریم و معارفه نیز با اشاره به اهتمام نیروی انتظامی در امر مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بر بسیج تمامی امکانات این نیرو در راستای سلامت، امنیت و ارتقاء احساس امنیت مردم تاکید کرد و گفت:‌یک سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم  که بحمدالله مردم و خدمتگزاران توانستند در حوادث مختلف و اتفاقاتی که رخ داد خوش بدرخشند.

فرمانده ناجا گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف سال 98 چشمگیر بود به عنوان نمونه وقوع سیل در فروردین ماه بود که تعداد زیادی از استان ها دچار خسارت شدند و امدادرسانی ها نشان از وحدت و اراده مردم و مسئولان داشت که با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری صورت گرفت، دولت به تنهایی برای امدادرسانی قادر نبود و حتما کمک مردمی لازم بود.

سردار اشتری اضافه کرد: یک سری مناسبت های تقویمی در کشور وجود دارد مانند مراسم اربعین امام حسین (ع) که بیش از 3 میلیون زائر به کربلا مشرف می شوند و اگر رفت و برگشت این تعداد محاسبه شود حدود 6 میلیون تردد در یک مقطع خاص و آن هم در 4 مرز زمینی صورت گرفت و کار بزرگی انجام شد .

فرمانده ناجا با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین در کشور، تصریح کرد: روز اول سهمیه بندی در کشور شاهد آشوب هایی بودیم اما فرمایشات رهبری آبی روی آتش بود و با یک سخنرانی در درس خارج فقه مردم صف شان را از فتنه گران جدا کردند.

وی مأموریت پلیس در ایام دهه فجر، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات را یادآور شد و گفت: انتخابات در کمال آرامش، امنیت و شفافیت برگزار شد و مشارکت و امنیت را شاهد بودیم و علی رغم تهدیدات کرونا مردم حضور پیدا کردند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: قم اولین شهری بود که این ویروس را شناخت بنابراین باید از هوشیاری دستگاه های بهداشت و درمان شهر مقدس قم در تشخیص و پیشگیری این بیماری قدردانی و همچنین به خانواده بازماندگان در کشور تسلیت عرض کنم.

وی ادامه داد: برخی کشورها که ادعا داشتند در تمامی موضوعات جلو هستند همه دیدند در چه وضعیتی قرار دارند، ما به نظام اسلامی، مردم و مسئولان که همه با رهنمودهای مقام معظم رهبری پای کار آمدند و به تعبیر رهبری کمک مومنانه داشتند، افتخار می کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه از تمامی ظرفیت، امکانات و تجهیزات برای سلامت، امنیت و ارتقاء احساس امنیت استفاده می کنیم، اضافه کرد: نیروی انتظامی در تمام عرصه ها از جمله مأموریت های سیل ،اربعین، کرونا و مراسم تشییع سردار شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" و نیز در برخورد با کسانی که تشویش اذهان عمومی داشتند نقش موثری ایفا کرد و همچنین در برخورد با احتکارکنندگان کار بزرگی انجام شد، ان شاءالله امسال نیز با تمام توان آماده ارائه خدمت در سال جهش تولید هستیم.

فرمانده ناجا از زحمات اعضای شورای تامین استان، استاندار ، شهردار و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دستگاه قضائی، سپاه و نیروهای مسلح استان و همچنین از سردار "عبدالرضا آقاخانی" در مدت تصدی فرماندهی انتظامی استان قم قدردانی و برای سردار "سید محمود میرفیضی" فرمانده جدید استان قم آرزوی توفیق خدمتگزاری کرد و گفت: جابه جایی ها باعث نوآوری و شکوفایی در کارها می شود و این را سال ها در ناجا تجربه کرده ایم.

سردار اشتری در این سفر به دیدار آیت الله سید محمد سعیدی  تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، نیز رفت و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات ناجا طی سال گذشته در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: با لطف الهی و هدایت های رهبری بحمدالله در صحنه حضور داشتیم و ماموریت ها را به خوبی انجام دادیم.

فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی در برخورد با کسانی که اقلام بهداشتی را احتکار می کردند، وارد عمل شد و باعث رعب و وحشت احتکارکنندگان شد.

وی ادامه داد: در حوزه فضای مجازی نیز با اقدامات انجام شده برخی ها که اقدام به تشویش اذهان عمومی در این فضا را داشتند، 1300 مورد را شناسایی و برخورد کردیم و 280 نفر در این رابطه دستگیر شدند و در  گزارشی که در ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شد همه تصدیق کردند کار بزرگی توسط پلیس فتا انجام شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی برابر تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه پیشگیری و درمان بلافاصله به کمک وزارت بهداشت شتافت، گفت: دو خدمت در این راستا انجام شد اینکه تمام بیمارستان هایمان را برای پذیرش بیماران کرونا قرار دادیم که 38 هزار نفر مراجعه کننده داشته و 2800 نفر تحت درمان قرار گرفتند و دیگر موضوع غربالگری بیماران بود که کار خوبی انجام و در ابتدا از کارکنان آغاز و همه خانواده های شان نیز غربالگری شدند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی با بیان اینکه در مجموع نیروی انتظامی با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا هر چه در توان داشت، انجام داد تا این مأموریت را به نحو احسن انجام دهد که تاکنون همکاران، خیلی خوب از عهده آن برآمدند، گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تهران به دلیل وجود 80 ورودی و خروجی و 18 مسیر رسمی کار مشکلی بود، اما با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه هیچ تنشی بوجود نیامد .

فرمانده ناجا در ادامه از زحمات و خدمات شایسته سردار آقاخانی در زمان تصدی فرماندهی انتظامی استان قم قدردانی کرد و گفت: به دلیل حساسیت ها و ویژگی های خاص شهر مقدس قم به دنبال جایگزین مناسب بودیم که با تلاش و بررسی های انجام شده، سردار "میرفیضی" را انتخاب کردیم. منبع: ایسنا برچسب ها: فرمانده نیروی انتظامی ، نزاع خانگی ، افزایش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی نزاع خانگی افزایش مقام معظم رهبری نیروی انتظامی فرمانده ناجا سردار اشتری استان قم انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی

حمیدرضا کریمی‌فرد اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی نیروگاه‌های خانگی برق خورشیدی از سال ۹۵ در استان فارس تاکنون، بیش از۳۸ هزار مگاوات ساعت انرژی برق در استان تولید شده است.

او با بیان اینکه در سال گذشته یک مزرعه خورشیدی با مجموع ظرفیت ۵۰۰ کیلو وات در سطح استان با سرمایه‌گذاری ۱۲۵هزار میلیون ریال نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، افزود: علاوه‌ بر نیروگاه‌های خورشیدی خانگی (کوچک مقیاس)، تعداد ۵ نیروگاه بزرگ خورشیدی نیز به ظرفیت ۳.۲ مگاوات در حوزه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم اکنون فعال هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، متوسط میزان تابش این استان را بین ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلووات ساعت بر متر مربع در سال عنوان کرد و افزود: این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است. 

کریمی‌فرد، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس نیز گفت: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت‌نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون