Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های فلسطینی در غزه در واکنش به پخش سریال‌هایی از شبکه‌های سعودی در ترویج عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار مقاومت همه‌جانبه جوامع عربی در برابر عادی‌سازی روابط با این رژیم شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های فلسطینی امروز چهارشنبه با برگزاری کنفرانس در محل بنای سرباز گمنام واقع در مرکز شهر غزه، بر ضرورت مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنفرانس که تحت عنوان «فلسطین مخالف عادی‌سازی با اسرائیل است»، برگزار شد، «هانی الثوابته» از رهبران جبهه مردمی فلسطین گفت: کسانی که به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند تعدادشان اندک است و وابسته به برخی طرف‌هایی بین‌المللی همچون آمریکا هستند و آن‌ها نماینده امت عربی نیستند.

وی با اشاره تلویحی به پخش سریال‌های «مخرج ۷» و «أم هارون» از شبکه سعودی ام بی سی، افزود: «وقتی که یک رسانه عربی سریال‌هایی در ترویج عادی‌سازی روابط پخش می‌کند در واقع عمق تاریخ و روایت فلسطینی را نشانه رفته است».

طی چند روز گذشته گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی پخش این سریال‌ها از شبکه سعودی به مناسبت ماه رمضان را به دلیل داشتن محتوای اهانت به ملت فلسطین و دعوت به عادی‌سازی روابط با اسرائیل، محکوم کردند.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، الثوابته همچنین گفت که مسئولیت اخلاقی، ملی و انسانی بر همه آزادگان و انسان‌های شریف حکم می‌کند که با هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کند.

وی اشاره کرد که دشمن صهیونیستی در طول هفت دهه گذشته از فاجعه اشغال فلسطین نتوانست در میان امت عربی نفود کند لذا به سمت نفوذ در فرهنگ و هنر آن روی آورده است.

الثوابته تصریح کرد که «مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط (با اسرائیل) حقی است که علاوه بر قوانین و عرف بین‌المللی، همه شرایع آسمانی بر آن تأکید دارند چرا که اشغالگر جز یک دشمن نمی‌تواند باشد».

او همچنین با هشدار نسبت به خطرات فاجعه‌آمیز تسریع در روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، همه روزنامه‌نگاران، هنرمندان، سندیکاها و نهادهای مربوطه را به مخالفت با عادی‌سازی روابط با این فراخواند.

انتهای پیام/  

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مقاومت گروه های فلسطینی عادی سازی روابط غزه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق در اراضی اشغالی تظاهراتی گسترده برگزار کردند و خواستار انجام سریع توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

تظاهرکنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و انجام سریع توافق مبادله اسیران شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: هم اکنون تظاهراتی در حمایت از انجام توافق بازگرداندن اسیران در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر در حال برگزاری است.

از سوی دیگر ایالا همسر یورام متسجر که در غزه اسیر است در جریان این تظاهرات گفت: کابینه اسیران را به حال خود رها کرده است. همه باید به خیابان بیایند و از نخست وزیر بخواهند که اسیران را به منازل برگرداند. حمله به رفح یعنی تداوم جنگ برای سه ماه دیگر و یعنی اسیران زنده برنخواهند گشت.

کد خبر 6096649

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی