Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه بهره برداری از ملک شرکت حمل ونقل فجر جهاد و افتتاح آن به عنوان پارکینگ امضا و مبادله شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این نشست علی توکلی شهردار منطقه ضمن تشکر از همکاری و پیگیری های این منطقه از شرکت حمل  و نقل فجر جهاد و موافقت بعمل آمده برای اختصاص زمین مجاور ایستگاه متروی آزادگان به راه اندازی پارکینگ و بهره برداری مسافران از آن گفت: درهمین راستا زمین متعلق به این شرکت به مساحت 2 هکتار احصا شده است که ظرفیت پارک نزدیک به 500 خودرو را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بحث کمبود پارکینگ و تأثیر آن در کسب رضایت شهروندان خاطرنشان کرد: فقدان پارکینگ در ایستگاه مترو مذکور باعث پارک خودروها در کوچه های اسماعیل آباد و اطراف آن ، ایجاد مشکل در تردد شهروندان و درنتیجه نارضایتی اهالی شده بود.

شهردار منطقه همچنین این اقدام را گامی مؤثر در جهت راه اندازی تحقق پروژه TOD به عنوان طرح مورد تأکید مدیریت شهری و تأثیرگذار در آینده منطقه و شهر تهران، دانست و تصریح کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته برای اجرای این پروژه درصورت تکمیل زمینه اجرایی آن، از ظرفیت زمین این پارکینگ برای TOD استفاده خواهد شد.

به گفته توکلی حجم تردد مسافران از ایستگاه آزادگان و مجاورت آن با خط راه آهن تهران – اهواز و خط بی آر تی اسماعیل آباد از قابلیت های این ایستگاه برای ایجاد TOD است. ضمن اینکه می تواند پایانه مناسبی برای ورود به تهران و کاهش تمرکز از میادین اصلی شهر باشد.

در این نشست رضا امیدوار تجریشی مدیرعامل شرکت فجر جهاد از مشارکت این شرکت در تسریع تحقق اهداف مدیریت شهری سخن گفت و ایجاد پارکینگ و نیز طرح بزرگ TOD را حرکتی مهم برای پاسخ به نیازهای عموم شهروندان و منافع آنها دانست.

در پایان نیز تفاهم نامه راه اندازی و افتتاح پارکینگ در مجاورت ایستگاه متروی آزادگان توسط شهردار منطقه و مدیرعامل شرکت فجر جهاد امضا و مبادله شد که در هفته های آتی مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه 19 متروی آزادگان تبادل تفاهم نامه راه اندازی فجر جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران