Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:17:17 GMT

بررسی طرح‌های پیشنهای راهپیمایی روز قدس در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۹۷۲۶

بررسی طرح‌های پیشنهای راهپیمایی روز قدس در گلستان

ایسنا/گلستان جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی و اینکه نمی توانیم به شکل سالهای گذشته راهپیمایی روز جهانی قدس را داشته باشیم، در حال بررسی چندین پیشنهاد برای برگزاری راهپیمایی در این روز به شکل های دیگر هستیم.

نجیب الله تاری امروز در نشست هماهنگی دستگاه های برگزار کننده راهپیمایی روز جهانی قدس گلستان، اظهار کرد: برای برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال چندین طرح ملی از جمله برگزاری راهپیمایی خودرویی و راهپیمایی مجازی با استفاده از شبکه اجتماعی روبیکا به استان ها اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راهپیمایی خودرویی طوری پیش بینی شده که افراد و خانواده ها در یک زمان و مکان مشخص، سوار بر خودرو و رعایت فاصله اجتماعی در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین شرکت کنند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه با اشاره به برنامه ریزی ها در سطح ملی برای جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، تصریح کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) تعویض پرچم امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان با پرچم کریمه اهل بیت (ع) در عصر روز جمعه چهاردهم ماه مبارک رمضان، قرائت زیارت امام بی‌حرم همزمان از آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه (س) به صورت زنده از دقایقی قبل از ساعت ۲۱ در شب جمعه و پخش دعا از ماذنه مساجد و بلندگوهای سطح شهر از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه برنامه ریزی شده است.

در این جلسه که با حضور مسئولان دستگاه ها و نهادهای مرتبط در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، هماهنگی ها و بحث و تبادل نظر درخصوص نحوه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان در شرایط کرونایی صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری روز قدس برگزاری راهپیمایی راهپیمایی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی، اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» توسط فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

این نشست اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی توسط نوجوانان داشته و با شعار «گر چه سعدی شوی، گلستان را چگونه می‌نویسی؟» پذیرای عموم نوجوانان علاقه‌مند به شعر و نثر پارسی خواهد بود. ایجاد فضای انگیزشی جهت رشد قوه تخیل، خلق تصویر ذهنی و برون داد روایت مکتوب آن اصلی‌ترین هدف برگزاری این جلسه است و تلاش دارد به تربیت کنشگران نوجوان در حوزه نویسندگی و رویاپردازی بپردازد.

در این ویژه برنامه که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، ناهید شکوریان، فعال ادبی، قصه گو و راوی به معرفی مفاخر شعر و ادب پارسی پرداخته و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی به بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق می‌پردازد. همچنین از نوجوانان شرکت‌کننده درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

کد خبر 6087317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور