Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، فرماندار نیویورک درخصوص عواقب تعطیلی کارگروه ویژه کرونا طی هفته‌های آتی توسط کاخ سفید هشدار داد و گفت عده بیشتری جانشان را از دست خواهند داد.

«اندرو کومو» فرماندار نیویورک از تصمیم کاخ سفید مبنی بر تعطیلی کارگروه ویژه ویروس کرونا انتقاد کرد و هشدار داد این کار مردم را به کشتن می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، کومو در مصاحبه‌ای گفت، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این کشور، سعی کرده است آن را بی اهمیت نشان دهد و به همین دلیل در آینده نیز این بیماری همچنان قربانی خواهد گرفت.

فرماندار نیویورک درخصوص عواقب تعطیلی کارگروه ویژه کرونا هشدار داد و گفت: «این ویروس هنوز اینجا است و مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مردم جانشان را از دست خواهند داد. تعداد قربانیان بالاتر خواهد رفت و این انکار ناپذیر است».

کاخ سفید روز سه‌شنبه اعلام کرد طی هفته‌های آینده، همزمان با بازگشایی کسب ‌و کارها در آمریکا، کارگروه ویژه ویروس کرونا نیز تعطیل خواهد شد.

روز دوشنبه سندی از کاخ سفید به خارج درز کرد که نشان می‌دهد ممکن است آمریکا در ماه ژوئن (خرداد) به‌طور روزانه شاهد مرگ ۳۰۰۰ شهروند در اثر ابتلا به ویروس کرونا باشد.

در حال حاضر آمریکا با بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا، بزرگ‌ترین مرکز شیوع این بیماری در جهان است.

تا کنون شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالت نیویورک به تنهایی از بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر شده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرماندار نیویورک کسب و کارها کرونا آمریکا کاخ سفید فرماندار نیویورک کارگروه ویژه ویروس کرونا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا با همکاری دانشگاه آکسفورد توسعه یافته و توسط انستیتو سرم هند تولید شد. این واکسن به طور گسترده در 150 کشور جهان از جمله انگلیس و هند توزیع شد.

برخی مطالعات طی دوران همه گیری کرونا نشان داد این واکسن 60 تا 80 درصد در حفاظت از افراد در برابر ویروس کرونا تاثیرگذار است اما از آن زمان تاکنون تحقیقات بیشتر حاکی از آن بوده که کووید شیلد ممکن است به ایجاد لخته خون در بدن برخی افراد منجر شود که ممکن است مرگبار باشد.

در همین راستا یک شکایت دسته جمعی از سوی حدود 50 قربانی در انگلیس ثبت و در آن ادعا شد واکسن به مرگ و جراحت شدید افراد منجر شده و شاکیان خواستار 100 میلیون پوند غرامت شدند.

یکی از شاکیان مدعی شده بود پس از دریافت واکسن و ایجاد لخته خونی به جراحت مغزی دائمی مبتلا شده و وی نمی تواند کار کند.

هرچند آسترازنکا در مقابل این ادعا از خود دفاع کرد اما برای نخستین بار در یکی از اسناد دادگاه اعتراف کرد این واکسن در مواردی بسیار نادر به TTS یا ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی منجر می شود که مشخصه آن ایجاد لخته خون و کاهش تعداد پلاکت های خون در افراد است.

این اعتراف آسترازنکا با تاکید شرکت در 2023 میلادی مبنی بر این است که قبول نمی کندTTS به طور عمومی در نتیجه تزریق واکسن ایجاد شود، تضاد دارد. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت نیز تایید کرده بود کووید شیلد ممکن است عوارض جانبی مرگبار داشته باشد.

کد خبر 6093330

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود