Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم فوتبال رئال مادرید به مرکز تمرینی خود برگشتند تا مهیای از سر گرفتن تمرینات خود شوند. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید فاز نخست از فرآیند بازگشت به تمریناتش را آغاز کرد.

زین‌الدین زیدان و شاگردانش که از اسفند سال گذشته در پی شیوع کرونا در اسپانیا، خانه‌نشین شدند و نه اجازه بازی داشتند نه اجازه تمرین، از ساعت 8:30 امروز‌ (چهارشنبه) به وقت محلی به زمین تمرینی والده‌بباس برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار آنها تعدادی از بازیکنانی تیم دوم باشگاه، رئال مادرید کاستیا هم وارد این مرکز تمرینی شدند تا همگی در گروه‌‌‌های کوچک تست کرونا بدهند. طبق پروتکل تعریف شده توسط دولت اسپانیا، تمامی ورزشکان این کشور پیش از بازگشت به تمرینات باید تست کرونا بدهند تا از عدم ابتلای آنها به این ویروس انتقال آن به دیگر هم‌تیمی‌های‌شان اطمینان حاصل شود.

با مشخص شدن نتیجه تست بازیکنان، آنها در اسرع وقت تمرینات خود را به صورت انفرادی آغاز می‌کنند، هرچند باشگاه هنوز تاریخی برای انجام این کار مشخص نکرده است.

بازیکنان رئال مادرید از صبح امروز به صورت نوبتی وارد اتاق انجام تست شدند و مابین انجام هر تست، 10 دقیقه فاصله وجود داشت تا اقدامات بهداشتی لازم نظیر ضدعفونی کردن محیط برای ورود نفرات بعدی صورت بگیرد. کریم بنزما، ادن ازار، لوکا مودریچ، ناچو فرناندس، مارسلو، فرلان مندی و گرث بیل به ترتیب اولین نفراتی بودند که به والده بباس رفتند و تست کرونا دادند. نکته جالب توجه اما ورود اکثر بازیکنان رئال مادرید بدون ماسک و دستکش بود و حتی برخی از آنها مانند مارسلو و مندی در حالی وارد والده بباس شدند که خودروی آنها سرنشیان دیگری هم داشت.

کرونا جان نایب‌رئیس سابق رئال مادرید را گرفت

 

زمانی که نتیجه تست کرونا بازیکنان رئال مادرید مشخص و اعلام شود هیچ‌کدام از آنها به کرونا مبتلا نبودند. باشگاه همه اعضای خود را در والده‌بباس نگه خواهد داشت و این مرکز تمرینی را برای آنها به یک اقامتگاه دارای تمام تجهیزات تبدیل خواهد کرد که دیگر نیازی به خروج‌ آنها از آن محل نباشد. با توجه به آغاز پروژه‌های عمرانی مرمت و نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه آلفردی دی‌استفانو - محل انجام بازی‌های رئال مادرید کاستیا - بازی‌های خانگی‌اش را انجام می‌دهد، ورزشگاهی که در کنار زمین تمرینی والده‌بباس واقع شده و دیگر نیازی به جابه‌جایی شاگردان زیدان در سطح شهر برای رسیدن به محل بازی‌های خانگی‌شان نخواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا فوتبال ویروس کرونا رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا فوتبال ویروس کرونا رئال مادرید فوتبال اسپانیا فوتبال ویروس کرونا رئال مادرید رئال مادرید تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس

در تنیس اوپن مادرید چهره های آشنایی دیده می شوند.

طرفداری | زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور در جریان بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید با هم ملاقات کردند.

در جریان مسابقات تنیس اوپن مادرید، رافائل نادال مقابل الکس دی مینور قرار گرفته است. این بازی که کمتر از یک ساعت از شروع آن می گذرد، تماشاگران ویژه ای دارد که در بین آن ها زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور نیز به چشم می خورند.

زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!