Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@13:55:49 GMT

عکس ؛ تشکر جالب ساموئل اتوئو از ژاوی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۰۱۳۲

عکس ؛ تشکر جالب ساموئل اتوئو از ژاوی

سال ۲۰۰۸ ژاوی هرناندز بیشترین نقش را در ماندنی شدن سامی اتوئو در بارسلونا داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساموئل اتوئو ستاره کامرونی سال های درخشانی را در بارسلونا پشت سر گذاشت. او اما سال ۲۰۰۸ و با ورود پپ گواردیولا تا آستانه جدایی از بارسا هم پیش رفت. بعدها مشخص شد که ژاوی هرناندز و چند بازیکن بزرگ دیگر تیم در مورد اتوئو با پپ صحبت کرده و او را از تصمیمش منصرف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع گواردیولا به خاطر رفتار و شخصیت خاص اتوئو قصد داشت او را در فهرست فروش بگذارد.

ماندنی شدن اتوئو البته برای بارسا بسیار هم مفید بود و او کمک کرد بارسا به سه گانه دست یابد.

ژاوی در یک گفت و گوی زنده اینستاگرامی با سامی اتوئو به آن اتفاق اشاره کرد و گفت:

« چه خوب شد که ماندی. به جدایی خیلی نزدیک شده بودی.»

اتوئو در پاسخ گفت:

« البته به لطف تو بود که در بارسا ماندنی شدم. از گواردیولا خواستی که بمانم و جدایی ام منتفی شد.»

ژاوی در ادامه گفت:

« با پپ صحبت کردیم و متقاعد شد که تو بمانی. سامی تو بهترین گلزن ما بودی و در نهایت عقل و منطق پیروز شد. در آن زمان حرف های زیادی در مورد تو زده می شد و اینکه به خاطر رفتارت مربی از تو ناراضی است ولی در چنین مواقعی چاره ای نیست جز اینکه با آنها روبرو شویم. خدا را شکر که ماندی چون با تو فاتح همه چیز شدیم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتوئو پپ گواردیولا ژاوی اتوئو بارسلونا پپ گواردیولا ژاوی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

با اعلام فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالا، ژاوی حداقل تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

بارسلونا و ژاوی در حالی برای ادامه همکاری به توافق رسیده‌اند که این سرمربی در ماه‌های گذشته با قاطعیت از ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری خبر داده بود.

منبع: خبر ورزشی

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد