Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهارانه کتاب ۹۹» با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل ها» با عضویت بیش از ۷۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور از ۲۰ اردیبهشت آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، با پایان مهلث ثبت نام کتابفروشی‌ها برای عضویت در طرح «بهارانه کتاب ۹۹» ۷۱۵ کتابفروشی برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که تاکنون عضویت ۶۶۲ کتابفروشی تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع ۶۶۲ کتابفروشی تأیید شده برای فروش کتاب با یارانه ۲۰درصدی، ۵۱۵ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۴۷ کتابفروشی از شهرستان ها هستند. همچنین۴۳ کتابفروشی به تازگی برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰۰۰۰۰ ریال است. اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب۹۹» به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است. گفتنی است در «بهارانه کتاب۹۹» به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی ها پوشش داده می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهارانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محفلی از جنس نور که تلاوت قرآن در آن دل ها را جلا می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد