Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه نویس ارشد اندروید مهارت های مورد نیاز: مسلط به Kotlin مسلط به Room -Layouts, Widget, Shared Preferences مسلط به Activity –  Dynamic Fragment – Fragment مسلط به Retrofit 2  RXJava- Live Data- Dagger 2 -Start Service – Bound Service آشنایی کامل با معماری MVVM اگر در زمینه کیف پول الکترونیک، دروازه پرداخت و یا فینتک فعالیت داشته اید مزیت محسوب میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزایای شغلی: حقوق: 5-10 میلیون (بسته به تجربه و مهارت) تضمین پرداخت به موقع حقوق ساعت کاری منعطف کارانه تیم حرفه ای و با تجربه (نتیجه گرا) امکان ترفیع سمت صبحانه میان وعده نهار برنامه های آموزشی فضای کاری دوستانه هدیه نقدی به کارمند نمونه ماه هدیه نقدی تولد اردوهای تفریحی بیمه شرح شغل و وظایف: همکاری بصورت دورکاری (از سراسر کشور) یا حضوری امکان پذیر می باشد. ساعات کاری (شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17:00 و پنج شنبه ها 8:30 الی 13:30) میباشد. شما به عنوان Android Developer از یک تیم Agile هر روز صبح در جلسات Daily Scrum حضور خواهید داشت. با Jira و Trello خیلی سر و کار خواهید داشت. هر ویژگی جدیدی که اضافه میکنید پس از انجام تست ها آن را commit میکنید. اپلیکیشنی که شما روی اندروید آن کار میکنید (در حال حاضر) یک کیف پول الکترونیک است. کیفیت کار و سرعت عمل مهمترین درخواست ما از شماست.

 

معرفی شرکت

 

دایور یک استارتاپ در حوزه فینتک هست و هدف آن تسهیل نمودن امور پرداخت میباشد. دایور یک کیف پول الکترونیکِ که میشه باهاش پرداخت های روزمره با موبایل و غیره انجام داد مثلا خرید از سوپر مارکت ها، پرداخت کرایه تاکسی، خرید از اینترنت، پرداخت به دوستان و … پروژه دایور تا حدود زیادی پیش رفته و الباقی رو قراره به کمک شما پیش ببریم. فعلا محصول، لانچ نشده و اطلاعات خاصی هم روی وب سایت قرار داده نشده. هدف دایور کسب بالاترین سهم بازار کیف پول الکترونیک است. ما برای بزرگتر شدن تیممون به دنبال جذب نیروهای با انرژی، با انگیزه و البته خلاق هستیم. اگر متن آگهی را مطالعه کردید و بیشتر ویژگی هایی که نوشتیم را دارید و به فعالیت در زمینه کیف پول الکترونیک علاقمند هستید. لطفا رزومه تون را بفرستید. فعلا در نزدیکی تقاطع خیابان ولیعصر و مطهری (تخت طاووس) هستیم به زودی به میدان ونک نقل مکان میکنیم. از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایند.

اطلاعات تماس: job@diver.ir

 تلفن: 02184108

 مهلت: ۱۳۹۹/۰۲/۲۷

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت کیف پول الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی

رضا حمیدپور گفت: طی این مدت ۲۶۸هزار و ۶۹۷ مورد خدمات خرید و فروش اینترنتی در این استان انجام شد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد فعالیت الکترونیکی با ۶۷۰ شرکت، فروشگاه و مشاغل خانگی اضافه کرد: اداره کل پست البرز برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در بخش خدمات الکترونیکی پست مسیر جدیدی تعریف و هدفگذاری کرده است.

حمیدپور گفت: در دولت سیزدهم شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بخش توسعه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی کالا وارد مرحله جدیدی از فعالیت‌ها شده که در استان البرز با ۶۷۰ شرکت، فروشگاه، مشاغل خانگی به منظور صیانت از اشتغال و کارآفرینی قرار داد منعقد شده است.

مدیرکل پست البرز اضافه کرد: میزان مرسولات تجارت الکترونیک البرز طی سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و ۲۶۸ هزارو ۶۹۷ مرسوله تجارت الکترونیک جابه جا شده است.

وی بیان کرد: بیش از پنج میلیون و ۷۱۹ هزار و ۶۷۰ مرسوله طی سال گذشته در شعب پستی این استان جابه جا شد.

حمید پور گفت: طی این مدت ترافیک پست پیشتاز چهار میلیون و ۷۹۰ هزارو ۷۹۶ مورد، پست سفارشی ۳۵ هزارو ۵۵۰ مورد و پست ویژه ۶۱۶ هزارو ۹۲۳ مورد بوده است.

وی بیان کرد: ترافیک مرسولات وارده طی این مدت ۶ میلیون و ۳۶۰ هزار مورد و مرسولات صادره پنج میلیون و ۴۴۳ هزار و ۲۳۴ مورد بوده است.

مدیرکل پست استان البرز یادآورشد: استقبال مشتریان از خرید‌های اینترنتی و روند رو به افزایش فروشگاه‌های عرضه کننده، موجب تقویت تجارت الکترونیکی در استان البرز شده است.

وی گفت: امسال بیش از هفت هزار گذرنامه زیارتی به ویژه در ایام محرم و صفر توزیع شده است.

وی افزود: اکنون ۱۶۱ واحد پستی در استان البرز فعالیت می‌کنند که ۱۵۶فقره آن شهری و بقیه روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است