Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه زلزله ظهر امروز به تاسیسات زیربنایی استان خسارتی وارد نکرده، گفت: به برخی آثار تاریخی استان بر اثر زلزله آسیب وارد شده که میراث فرهنگی در حال ارزیابی خسارت است.

گودرز امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به وقوع زلزله 5.1 ریشتری در «فیروزآباد» شهرستان سلسله لرستان، اظهار کرد: پس از این زلزله، دو پس لرزه دیگر با 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 و 2.8 ریشتر شهرهای چگنی و فیروزآباد را لرزاند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وقوع این زمین لرزه‌ها خسارت جانی نداشتند، با این وجود به برخی منازل مسکونی در مناطق روستایی آسیب وارد شد.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه زلزله ظهر امروز به تاسیسات زیربنایی و محورهای مواصلاتی استان خسارتی وارد نکرده است، افزود: به برخی آثار تاریخی استان بر اثر زلزله آسیب وارد شده که میراث فرهنگی در حال ارزیابی خسارت است.

امیری بیان داشت: همچنین به دهیاری‌ها، بخش‌داری‌ها، فرمانداری‌ها، بنیادمسکن، هلال احمر و شهرداری‌ها اعلام شده که خسارات را برآورد و گزارش کنند.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروها جهت کنترل حوادث احتمالی زلزله، تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران استان تشکیل و به همه نیروها شامل مسؤولان دستگاه‌های خدمات رسان و مدیران شهرستانی اعلام شده که تا عادی شدن شرایط در حالت آماده‌باش باقی بمانند.

معاون عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: اگرچه پس از هر حادثه‌ای تا یک ماه برای اعلام برآورد خسارت به ستاد مدیریت بحران کشور فرصت هست، با این وجود ارزیابی خسارت‌ها هر چه زودتر جمع‌بندی و گزارش خواهد شد.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله لرستان میراث فرهنگی آثار تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل

به گفته مدیرکل راهداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان حجم خسارات واردشده به راه‌های اصلی و روستایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل