Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور پورحیدری روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشف یکهزارو ٢٨٥ کیسه آرد دولتی تنظیم بازار از جمله کالای احتکار شده در تهران است. 

وی ادامه داد: ارزش آردهای مکشوفه بیش از ۴۱۸ میلیون و نهصد و ده هزار ریال بوده که گزارش پس از صورت جلسه به مراجع قانونی تحویل داده شد.

پورحیدری گفت: همچنین بیش از ۴۶۹ کارتن و بسته انواع کالاهای قاچاق شامل انواع نوشیدنی، بیسکویت، کاکائو، انواع لوازم التحریر و خرازی، صابون های وارداتی توسط بازرسان اداره کشف کالای قاچاق سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی استان تهران در غالب گشت مشترک شناسایی و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از دو میلیارد و۶۵۰ میلیون ریال است که برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومت استان ارسال می شود.

پورحیدری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و احتکار مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صمت استان تهران اعلام کنند.

برچسب‌ها سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران کالای قاچاق احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران کالای قاچاق احتکار سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران کالای قاچاق احتکار استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی