Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرگان گفت: عملیات اجرایی خدمات زیربنایی موزه روستایی قرق بزودی اغازخواهد شد و 5 میلیارد تومان اعتبار در فاز اول به این طرح تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: محمد حمیدی در نشست صمیمی فرماندار گرگان با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قرق در خصوص بررسی مسایل ورفع مشکلات شهر قرق اظهار کرد: یکی از مسایل اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر حل ریشه ای مشکلات مردم است که با کمک همه جانبه ارگانهای مختلف رفاه مردم را درپی خواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرگان در خصوص پارک جنگلی 650هکتار ی قرق گفت: این پارک ملی که با مرال های نگهداری شده آن معروف گردیده نیاز است به منظوربهره برداری بهترمردم دراسرع وقت طرح جامع پارک تهیه وتصویب گرددتافرصت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی برای استفاده ازاین طبیعت بسیارزیبافراهم گردد.

وی افزود: باید طرح جامع پارک در کارگروه زیربنایی مصوب گردد و در قالب همان چارچوب قانونی 600هکتار آن به شهرداری و 50هکتار آن نیز به پارک موزه روستایی و جاذبه های سرمایه گذاری که در فاز اول آن نیز 5میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است واگذار گردد .

فرماندار گرگان همچنین در خصوص آخرین وضعیت آبرسانی به پارک گفت: تا اواخر ماه جاری مشکل آبرسانی به پارک از سوی اداره آب و فاضلاب حل خواهد شد .

پودینه رییس شورای اسلامی شهر قرق در این نشست با تقدیر از حضور فرماندار در جهت رفع مسشلات این شهر گفت: کاهش ولتاژ و اصلاح شبکه برق ،توسعه شهر و نیاز به انشعابات،بهبود شبکه فاضلاب و استقرار ادارات خدمات رسان از موارد مهمی است که نیاز به پیگیری می باشد .

در ادامه هریک از مدیران حاضر موارد و پیشنهادات خود را در جهت رفع مشکلات ارایه نمودند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان فرماندار گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته

همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی ( ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خردادماه ) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به‌صورت رایگان امکان پذیر شد.

به گزارش ایسنا موزه‌های تاریخ طبیعی به عنوان یکی از متفاوت‌ترین موزه‌ها، نشان دهنده تاریخ جهان آفرینش و طبیعت و محل نگهداری بسیاری از گونه‌های جانوری و گیاهی هستند.

موزه تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با ذخیره بیش از ۹۰۰ نمونه از اجزای مختلف تنوع زیستی شامل جانوران، گیاهان، سنگ،کانی و فسیل در کنار نمایش تنوع زیستی پنج قاره به تفکیک، گنجینه بسیار با ارزشی برای تنوع زیستی ایران و جهان به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علاقه‌مندان و مراکز آموزشی می‌توانند از ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ به آدرس بزرگراه همت شرق، بین اتوبان یادگار امام و شیخ فضل الله، پارک طبیعت پردیسان مراجعه و به رایگان از موزه تنوع زیستی بازدید کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد