Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@19:50:58 GMT

قطعی برق در مناطق زلزله زده لرستان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۱۸۳۲

قطعی برق در مناطق زلزله زده لرستان وجود ندارد

سعید دولتشاه گفت: گزارشی مبنی بر خسارت به شبکه برق در مناطق زلزله زده اعلام نشده و هیچ‌گونه قطعی برق در سطح استان نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناسعید دولتشاه در گفت وگو با سفیرافلاک، اظهارداشت: با توجه به وقوع زلزله‌‌ ای که ظهر امروز درفیروز آباد و شهرستان چگنی رخ داد، بنابر دستور مدیرعامل شرکت توزیع کلیه نیروهای خدمات‌رسان و امدادی شرکت توزیع برق در سطح استان به‌حالت آماده‌باش هستند


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: به محض وقوع زلزله تیم های ارزیابی این شرکت به محل اعزام شدند و گزارشی مبنی بر خسارت به شبکه برق در مناطق زلزله زده اعلام نشده و هیچ‌گونه قطعی برق در سطح استان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با توجه به پس لرزه های احتمالی، تیم های امدادی و خدمات رسان شرکت توزیع برق در سطح استان تا عادی شدن شرایط در حال آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برق در سطح استان شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست

منصور فلاحتی مدیر امور آبفای شهرستان مروست گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب  روستای توتک یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.

او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.

مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود