Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:52:05 GMT

سیر بیماری ویروس کرونا به سوی جوانگرایی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۱۸۶۴

سیر بیماری ویروس کرونا به سوی جوانگرایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در جلسه مجمع سلامت وستاد مقابله با کرونا در شهرستان بستان با بیان اینکه روند بستری بیماران کرونایی در استان سیر نزولی دارد افزود:متاسفانه این بیماری جوانان را نشانه رفته است و لازم است بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی در جامعه رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه برخی از شهرستان‌های استان از وضعیت سفید خارج شده وضعیت زرد بخود گرفته اند افزود:متاسفانه تعداد بیماران در دو روز اخیر در شهرستان بستان آباد افزایش یافته و وضعیت زرد بخود گرفته است.

دکتر صومی با بیان اینکه در سایه بیماری کوئید ۱۹ سایر بیماری‌ها در استان به صورت دقیق رصد می‌شود افزود:متاسفانه بیماری‌های زمینه‌ای از جمله، فشار خون و دیابت چربی خون و وزن بالا و بیماری‌های زمینه‌ای مستعد برای این بیماری می‌باشد.

اواز چهار برابر شدن امکانات آی سی یو در استان خبر داد و افزود:تلاش می‌کنیم تست گیری را در استان به صورت سرپایی وبیماران خفیف سوق دهیم.

اواز اختصاص اعتبارات لازم برای تجهیز اورژانس جدید شهرستان بستان آباد خبر داد و افزود:به زودی دستگاه سی تی اسکن در اورژانس بیمارستان راه اندازی می‌شود.

سید علی موسوی حسینی فرماندار شهرستان بستان اباد نیز در این جلسه با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان خواستار تسریع در تجهیز اورژانس بیمارستان استاد شهریار بستان آباد شد و افزود:ساختمان اورژانس به بهترین وجه ممکن آماده سازی شده، ولی در تجهیز آن نیازمند همراهی مسئولان استانی هستیم.

او در این جلسه استقرار پزشکان مقیم در بیمارستان را خواستار شد و افزود:ضریب اشغال تخت بیمارستان استاد شهریار بالا رفته است و این موضوع برای استقرار پزشکان مقیم همسویی دارد.

موسوی از کمک یک میلیارد تومانی خیران در امر مبارزه با کرونا و کمک‌های مومنانه در شهرستان بستان اباد خبر داد و افزود:اجرای فاصله هوشمند اجتماعی در این شهرستان همچنان در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت ودرمان ویروس کرونا شهرستان بستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه متاسفانه دکتر سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سید اسماعیل نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

همسر وی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

 

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود